150 români care ar fi trebuit să ajungă la Madrid, blocați în Otopeni: „De ce își bat joc de noi?”

Loredana Iriciuc |
Data publicării:
Foto ILUSTRATIV
Foto ILUSTRATIV

150 de pasageri care ar fi trebuit să ajungă la Madrid încă de vineri seară sunt blocați în Otopeni. Cursa lor, operată de Blue Air, a fost din nou amânată. Compania le-a spus că zborul nu poate avea loc deoarece aeroportul din Madrid ar fi închis din cauza zăpezii. Noua programare este marți după-amiază. 

Unii dintre pasageri spun că au contract de muncă în Spania și că trebuie neapărat să ajungă, în timp ce alții sunt nemulțumiți de lipsa de informații cu privire la situația în care se află.

„Pur și simplu ne-au terorizat psihic! Nu ni se spune adevărul! Trebuie să ajung la muncă!”, spune o româncă.

„Eu am contract de muncă acolo (n.r. - Madrid). Ni s-a spus că iar s-a închis la Madrid aerportul. Nu înțelegem de ce ne mint și de ce își bat joc de noi”, a mai spus o altă româncă.

„Am pus bagajele la cală de cinci ori până acum. Ne amână foarte des! Facem drumuri aeroport - hotel!”, a spus un român. 

 

„Pasagerii să citească ce asigurare cumpără”

 

Alți pasageri care aveau bilete cumpărate la aceeași cursă au renunțat pur și simplu la călătorie și caută soluții pentru a-și recupera banii.

„Este foarte important ca pasagerii să citească ce asigurare cumpără. Unele nu acoperă decât situația în care pasagerul a depășit țară. Dacă el a ajuns la check-in și zborul e anulat, nu va beneficia de prevederile poliței de asigurare. Acestea diferă de la asigurător la asigurător”, a declarat Ramona Colea, reprezentant al unei agenții privind drepturile pasagerilor, la Digi24.

 

[citeste si]

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News



Get it on App Store Get it on Google Play

  TOP STIRI CELE MAI

  Flux de stiri

Vezi cele mai noi stiri

Contact | Politica de confidențialitate | Politica cookies |

Vezi versiune mobil
Vezi versiune tabletă
Vezi versiune desktop

cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel