Activitatea aeroportului din Bruxelles, perturbată de o pană de curent: „Gestionarea bagajelor se face pe întuneric”

Nicoleta Baciu |
Data publicării:
Activitatea aeroportului din Bruxelles, perturbată de o pană de curent. Sursa foto: freepik.com
Activitatea aeroportului din Bruxelles, perturbată de o pană de curent. Sursa foto: freepik.com

O pană de curent a întrerupt activitățile pe aeroportul din Bruxelles, vineri, 10 noiembrie, începând cu ora 14.00. 

Oficialii Aeroportului din Bruxelles au confirmat că o pană de curent afectează activitatea, iar zborurile pot avea anumite întârzieri.

Deși era întuneric în clădirea aeroportului, problemele întâmpinate la check-in au fost rezolvate. „Gestionarea bagajelor s-a făcut pe întuneric”, spune purtătorul de cuvânt al aeroportului din Bruxelles, Nathalie Pierard. „Acest lucru poate cauza întârzieri”, a mai adăugat ea. Traficul aerian nu este întrerupt în ciuda acestei pene de curent, scrie rtl.be.

„Deocamdată, nu știm ce a cauzat această pană de curent”, a mai precizat Nathalie Pierard.

În jurul orei 16.30, problemele au fost în mare măsură rezolvate, iar operațiunile de transport de pasageri s-au desfășurat normal. Cauza întreruperii curentului nu este încă clară.

Recent o companie aeriană a abandonat 100 de pasageri care ar fi trebuit să se îmbarce, pentru că a oferit avionul echipei FC Sevilla. 

O companie aeriană a abandonat pasagerii în Spania, pentru a oferi avionul unei echipe de fotbal

 

Luni, 6 noiembrie, o asociație spaniolă pentru protecția consumatorilor (FACUA) a  denunțat Air Nostrum la Institutul de Consum și Concurență din Galicia și a Ministerului Consumatorului pentru că a lăsat aproape o sută de pasageri la sol în Vigo pentru a-și oferi avionul jucătorilor și membrilor echipei tehnice a echipei FC Sevilla, care a avut  meci în orașul din Galicia.

Asociația FACUA susține că încălcarea contractuală suferită de compania aeriană reprezintă „o încălcare a reglementărilor privind protecția consumatorilor", motiv pentru care ar trebui să fie sancționată de către autoritățile de protecție a consumatorilor. 

FACUA a depus plângeri la autoritatea de protecție a consumatorilor din Galicia, unde a avut loc evenimentul. Însă, întrucât au existat victime cu adrese în diferite comunități autonome, a prezentat cazul și Ministerului Consumatorului, pentru ca acesta să poată evalua dacă își exercită competențele de sancționare.

Cei afectați se aflau pe aeroportul Peinador și așteptau să prindă un avion spre Madrid, când compania aeriană i-a informat că zborul lor, care și așa era în întârziere, este anulat.

Motivul a fost că avionul în care urmau să urce jucătorii și antrenorii de la Sevilla pentru a se întoarce în capitala Andaluzei suferise o avarie, așa că Air Nostrum a luat decizia să-i urce în altă aeronavă.

CItește mai multe AICI.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News



Get it on App Store Get it on Google Play

  TOP STIRI CELE MAI

  Flux de stiri

Vezi cele mai noi stiri

Contact | Politica de confidențialitate | Politica cookies |

Vezi versiune mobil
Vezi versiune tabletă
Vezi versiune desktop

cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel