Controversă în Catalonia din cauza boicotării unui centru de copiere. Originea controversei este neînțelegerea la o comandă pe internet, în care o clientă a făcut o cerere în catalană, în timp ce persoana însărcinată să o deservească i-a cerut să o repete în spaniolă. A fost momentul în care clienta, indignată, a împărtășit conversația (comanda a fost făcută prin WhatsApp) pe rețelele sale de socializare, declanșând o avalanșă de critici la adresa companiei, care de câteva zile suferă amenințări, atât fizice, cât și prin intermediul rețelelor sociale, care au ajuns la un punct culminant când una dintre sucursalele sale din Barcelona a fost vandalizată cu graffiti.
Bogdan Brie, proprietar și fondator al Copisteriei Low Cost, asigură acest ziar că ceea ce a început ca o simplă neînțelegere a sfârșit prin a scăpa de sub control. "Sediul nostru central este în Zaragoza (în Calle Pedro Cerbuna), dar avem peste 20 de magazine în toată Spania, dintre care trei în Barcelona, și ne ocupăm de comenzile online pentru toată țara dintr-un depozit din La Cartuja", explică Brie.
Afacerea unui român din Spania, vandalizată și boicotată la Barcelona
"Avem trei persoane care lucrează pe site și, în acest caz, angajatul care a preluat o comandă care urma să fie ridicată în Barcelona era român, deci nu înțelegea bine catalana", spune proprietarul Low Cost, care își recunoaște partea sa de vină pentru că "nu a tradus mesajul pe Google", dar crede că "totul a fost scos din context", deoarece răspunsul controversat este departe de a fi o politică a companiei. "În unele dintre magazinele noastre din Barcelona lucrează oameni de acolo, care servesc în catalană fără nicio problemă", spune Brie, care subliniază, de asemenea, că Barcelona este "a doua cea mai bună piață" pentru magazinul său de copiere, așa că, spune el, "nu avem nimic împotriva catalanilor".
Acum, după avalanșa de critici de pe rețelele de socializare, la care se adaugă amenințările, Brie regretă că "cel mai probabil este că volumul nostru de afaceri în Catalonia va scădea". În orice caz, proprietarul afacerii asigură că este "prima dată" când se confruntă cu o astfel de situație, așa că speră ca această controversă să treacă cât mai repede și totul să revină la normal în afacerea sa.
Bogdan a primit chiar amenințări
„Copisteria Low Cost“ este o companie care se remarcă prin prețurile sale mici (o pagină alb-negru, de exemplu, costă 0,025 euro), foarte utile mai ales pentru studenți și notele lor în perioada examenelor. Fondată în Huesca în 2012, compania s-a stabilit în Zaragoza în 2014, unde în prezent deține trei magazine fizice (în Pedro Cerbuna, sediul central; Laguna de Rins și Miguel de Unamuno), pe lângă depozitul de pe șoseaua Castellón, de unde se ocupă de comenzi precum cea din controversa menționată mai sus.
După succesul înregistrat în capitala aragoneză, compania a început să se extindă și în alte orașe din Spania și, datorită comenzilor online, acoperă practic întregul teritoriu național, permițând utilizatorilor să își primească documentele la un preț foarte accesibil, fără a pleca de acasă.
-----------------------------------------------------
Dacă doriți să fiți notificați direct pe WhatsApp, atunci când apare o nouă știre de interes EXCLUSIV pentru românii din SPANIA, puteți intra pe grupul de WhatsApp al cititorilor fideli StiriDiaspora accesând următorul link:
-> https://chat.whatsapp.com/GS0fhMGHpuhLxn63v90nS4
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News