Directorul firmei de salubrizate din Iași spune că îi era foarte greu să urmărească cei 180 de angajați. Aceștia ar fi trebuit sa acopere toate trotuarele și aleile dintre blocuri, dar de multe ori se primeau plângeri că aceștia nu ajung pe anumite străzi.
Odată cu implementarea sistemului de urmărire prin GPS, un sfert dintre angajați și-au anunțat demisiile.
Curățenie Iași. Angajații primesc dispozitivul GPS în gestiune
Angajații de la salubrizare își încep programul la ora 4:00 dimineața și primesc un mic dispozitiv GPS, conectat la aparatele de la birouri ale firmei de salubrizări. Astfel, se poate realiza o hartă virtuală a tuturor zonelor pe care respectivul angajat le-a acoperit și cât a stat în fiecare loc.
Evident, cei mai leneși dintre muncitori nu au acceptat o astfel de formă de monitorizare și și-au anunțat demisiile. Implementarea sistemului a costat aproximativ 5000 euro și pare a fi un succes, de vreme ce anumiți angajați nu se mai pot face că muncesc.
Primăria din Constanța anunță că ar putea implementa un astfel de program de vara viitoare. De asemenea și alte primării din România se arată interesante de implementarea unui astfel de sistem de control pentru că plângerile sunt aceleași în toate orașele, relatează Observator Antena 1.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News