Atenție cum trimiteți pachete celor dragi de acasă. Un ieșean s-a trezit fără coletul în valoare de 1.000 de euro

Liviu Ludovic |
Data actualizării: | Data publicării:
Foto ILUSTRATIV
Foto ILUSTRATIV

În această perioadă, românii din străinătate trimit pachete celor dragi de acasă. Valuri de reclamații sunt făcute de românii care trimit sau primesc pachete din străinătate. Un ieșean care a apelat la serviciile unei firme de transport internațional s-a trezit că, din cele cinci colete trimise, doar patru au ajuns la destinație. Deși valoarea coletului rătăcit era de aproape 1.000 de euro, ieșeanul a fost despăgubit cu o sumă de doar 59,48 euro. 

Reclamațiile curg pe bandă rulantă la adresa firmelor de transport internațional în această perioadă a anului. Numeroase persoane trimit sau primesc pachete din străinătate prin intermediul firmelor specializate, iar de multe ori se întâmplă ca bunurile livrate să fie deteriorate sau chiar să lipsească, potrivit BZI.ro.

Este și cazul unui bărbat din Iași care a trimis cinci colete pe ruta Iași-Valencia la începutul lunii decembrie. Din cele cinci colete trimise prin intermediul firmei TabitaTour, doar patru au ajuns la destinație, adică la Autogara Iași-Vest. Nemulțumirea clientului a fost și mai mare când a descoperit faptul că exact coletul cel mai valoros lipsea. Deși valoarea acestuia era de aproape 1.000 de euro, clientul a fost despăgubit doar cu 60 de euro.

"Am semnat ca primarul"

 

"Cei de la TabitaTour iau coletele și te despăgubesc cu 59,48 euro pentru un colet în valoare de peste 4.000 lei. Am pus cinci colete cu destinația Iași-Valencia și au ajuns numai patru. Culmea este că cel mai valoros a lipsit. Nu le-am citit termenii și condițiile și am semnat ca «primarul» și nici nu am văzut că băiatul din agenție a trecut valoare colet 50 euro", a povestit ieșeanul Victor Tărcan, pentru BZI.ro.

În încercarea de a recupera coletul dispărut, ieșeanul a luat legătura cu reprezentanții TabitaTour, oferind detalii despre pachet. În acest caz, la preluarea coletului pentru expediere, la conținut s-a trecut "haine".

„În momentul predării către TabitaTour SRL a trimiterii și a coletelor poștale, clientul (expeditor sau destinatar) acceptă termenele și condițiile TabitaTour și își asumă informațiile comunicate în vederea expedierii coletului, indiferent dacă a semnat sau nu AWB-ul. În situația existentă, pentru prejudiciul suportat, compania noastră vă poate oferi ca despăgubire suma de 50 de euro reprezentând valoarea declarată a coletului + suma achitată la emitere în valoare de 9,48 euro. Total sumă 59.48 euro", se arată în răspunsul celor de la TabitaTour SRL.

[citeste si]

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News



Get it on App Store Get it on Google Play

  TOP STIRI CELE MAI

  Flux de stiri

Vezi cele mai noi stiri

Contact | Politica de confidențialitate | Politica cookies |

Vezi versiune mobil
Vezi versiune tabletă
Vezi versiune desktop

cloudnxt2
YesMy - smt4.5.3
pixel