O însoțitoare de zbor a companiei aeriene British Airways a leșinat, forțând pilotul avionului să aterizeze la Budapesta, într-o cursă dramatică spre spital. Potrivit publicației The Sun, stewardesa s-a simțit rău în timpul zborului BA de pe Heathrow către capitala României, București, iar căpitanul a schimbat cursul în urma unei "urgențe medicale".
Avionul Airbus A320, cu 170 de pasageri la bord, a aterizat la Budapesta, în timp ce personalul de la bord se îngrijea de colega lor bolnavă.
Aceasta a fost transportată la spitalul din capitala Ungariei, escortată de un alt membru al echipajului. Cursa nu a mai putut continua sâmbătă seara și a avut o întârziere de peste 21 de ore.
Suspectă de atac de cord
Sursele au declarat că personalul de la bord s-a temut că stewardesa a suferit un atac de cord. Acest lucru a fost ulterior infirmat.
"Părea foarte grav în acel moment și căpitanul nu a avut altă opțiune decât să devieze. Este o femeie destul de tânără și, în mod clar, nu se simțea foarte bine și a fost declarată o urgență medicală. Un alt membru al echipajului a mers cu ea la spital de îndată ce avionul a aterizat, dar întârzierea a însemnat că limita numărului de ore de lucru a personalului a fost depășită", a declarat o sursă din companie.
Avionul nu și-a putut relua călătoria și toți pasagerii și echipajul au fost nevoiți să înnopteze la Budapesta.
Cursa retur București - Londra a fost întârziată
Sute de pasageri care așteptau avionul la București pentru un zbor de întoarcere spre Heathrow au fost, de asemenea, întârziați cu aproape o zi întreagă și, de asemenea, au trebuit să li se găsească hoteluri pentru noapte.
Așadar, urgență medicală a forțat zborul BA886 să devieze și a cauzat anularea zborului BA887 de la București, care trebuia să decoleze sâmbătă la ora 21.05.
Acest zbor a decolat în cele din urmă la ora 18.20, ajungând înapoi la Terminalul 3 al aeroportului Heathrow duminică la ora 19.40, ora Marii Britanii.
Compania British Airways a refuzat să dea detalii despre identitatea însoțitoarei de zbor sau să dezvăluie natura bolii sale.
O purtătoare de cuvânt a declarat: "Nu am avut nicio informație despre acest lucru. Siguranța clienților și a colegilor noștri este întotdeauna prioritatea noastră. Ne-am cerut scuze clienților pentru întârzierea zborului lor, după ce aeronava a trebuit să se devieze din cauza unei urgențe medicale".
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News