Bărbat forțat să se "târască" din avion după ce compania aeriană nu i-a dat un scaun cu rotile

Alexandra Curtache |
Data actualizării: | Data publicării:
Bărbat forțat să se "târască" din avion după ce compania aeriană nu i-a dat un scaun cu rotile / Foto: Unsplash
Bărbat forțat să se "târască" din avion după ce compania aeriană nu i-a dat un scaun cu rotile / Foto: Unsplash

Un bărbat în vârstă de 49 de ani cu paralizie cerebrală, a fost nevoit să se deplaseze „târându-se" de la locul său din avion după ce compania aeriană nu i-a oferit un scaun cu rotile.

Acest incident nefericit a avut loc în timpul unui zbor al companiei Air Canada, când Rodney Hodgins și soția sa, Deanna, călătoreau din Vancouver, Canada, spre Las Vegas, pentru a sărbători aniversarea lor.

Bărbatul folosește un scaun cu rotile motorizat și obișnuia să călătorească cu avionul fără probleme. Totuși, la aterizarea în Las Vegas, echipajul de bord i-a comunicat că nu au un scaun cu rotile pregătit pentru el. Procedura obișnuită ar fi trebuit să ofere un scaun de culoar pentru a-l ajuta să se deplaseze pe avion. Cu toate acestea, pe motiv de întârziere, lui Rodney i s-a spus să se deplaseze singur către partea din fața avionului, ținându-se de brațe.

 

„Experiența a fost dezumanizantă și chinuitoare"

 

Inițial, cuplul a crezut că este o glumă, dar s-au trezit într-o situație cu adevărat neplăcută. Soția lui Rodney, Deanna, a descris experiența ca fiind "dezumanizantă și chinuitoare". În timp ce soția sa a încercat să-l ajute, Rodney a fost nevoit să se deplaseze pe o distanță semnificativă în acest mod.

Deanna a menționat într-o postare pe Facebook că echipajul de bord nu a vrut să aștepte sosirea echipajului de asistență pentru scaune cu rotile. Într-o tentativă de a oferi explicații, personalul de bord a spus că trebuie să "meargă în fața avionului" pentru că "trebuiau să întoarcă avionul."

 

„Banii nu sunt o soluție în situații ca asta”

 

Air Canada i-a oferit lui Rodney un voucher în valoare de 2.000 de dolari canadieni (aproximativ 1363 de euro) ca despăgubire, dar acesta a declarat că aceasta nu este o soluție satisfăcătoare. El dorește să se asigure că nimeni altcineva nu va trece prin aceeași experiență.

„Air Canada ne-a dezamăgit în toate sensurile. Banii nu sunt o soluție în situații ca asta”, spun ei.

Conform unor declarații ulterioare, Air Canada a recunoscut că nu i-a oferit lui Rodney un sprijin adecvat și a promis să revizuiască parteneriatele sale pentru servicii de asistență pentru mobilitate în Las Vegas. În plus, au exprimat regretul pentru incident și au luat măsuri pentru a investiga și corecta această problemă.

Cazul lui Rodney Hodgins a fost adus în atenția publicului de Stephanie Cadieux, șefa departamentului de accesibilitate din Canada, care a reclamat Air Canada pentru acest incident regretabil.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News



Get it on App Store Get it on Google Play

  TOP STIRI CELE MAI

  Flux de stiri

Vezi cele mai noi stiri

Contact | Politica de confidențialitate | Politica cookies |

Vezi versiune mobil
Vezi versiune tabletă
Vezi versiune desktop

cloudnxt2
YesMy - smt4.5.3
pixel