Acest incident nefericit a avut loc în timpul unui zbor al companiei Air Canada, când Rodney Hodgins și soția sa, Deanna, călătoreau din Vancouver, Canada, spre Las Vegas, pentru a sărbători aniversarea lor.
Bărbatul folosește un scaun cu rotile motorizat și obișnuia să călătorească cu avionul fără probleme. Totuși, la aterizarea în Las Vegas, echipajul de bord i-a comunicat că nu au un scaun cu rotile pregătit pentru el. Procedura obișnuită ar fi trebuit să ofere un scaun de culoar pentru a-l ajuta să se deplaseze pe avion. Cu toate acestea, pe motiv de întârziere, lui Rodney i s-a spus să se deplaseze singur către partea din fața avionului, ținându-se de brațe.
„Experiența a fost dezumanizantă și chinuitoare"
Inițial, cuplul a crezut că este o glumă, dar s-au trezit într-o situație cu adevărat neplăcută. Soția lui Rodney, Deanna, a descris experiența ca fiind "dezumanizantă și chinuitoare". În timp ce soția sa a încercat să-l ajute, Rodney a fost nevoit să se deplaseze pe o distanță semnificativă în acest mod.
Deanna a menționat într-o postare pe Facebook că echipajul de bord nu a vrut să aștepte sosirea echipajului de asistență pentru scaune cu rotile. Într-o tentativă de a oferi explicații, personalul de bord a spus că trebuie să "meargă în fața avionului" pentru că "trebuiau să întoarcă avionul."
„Banii nu sunt o soluție în situații ca asta”
Air Canada i-a oferit lui Rodney un voucher în valoare de 2.000 de dolari canadieni (aproximativ 1363 de euro) ca despăgubire, dar acesta a declarat că aceasta nu este o soluție satisfăcătoare. El dorește să se asigure că nimeni altcineva nu va trece prin aceeași experiență.
„Air Canada ne-a dezamăgit în toate sensurile. Banii nu sunt o soluție în situații ca asta”, spun ei.
Conform unor declarații ulterioare, Air Canada a recunoscut că nu i-a oferit lui Rodney un sprijin adecvat și a promis să revizuiască parteneriatele sale pentru servicii de asistență pentru mobilitate în Las Vegas. În plus, au exprimat regretul pentru incident și au luat măsuri pentru a investiga și corecta această problemă.
Cazul lui Rodney Hodgins a fost adus în atenția publicului de Stephanie Cadieux, șefa departamentului de accesibilitate din Canada, care a reclamat Air Canada pentru acest incident regretabil.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News