Tânărul Andrei Șelaru, cunoscut tuturor drept Selly, care organizează festivalul "Beach, Please!" și care este principal acționar al companiei care se ocupă de acesta, a anunțat că s-au vândut deja 65 000 de bilete pentru ediția de anul viitor a festivalului. Anunțul este cu atât mai surprinzător cu cât ediția de anul acesta abia s-a încheiat, iar prețurile nu sunt deloc de neglijat. Un bilet de acces la acces general costă nu mai puțin de 130 de euro, adică 646 de lei. Pentru a participa la un astfel de festival trebuie luate mai multe costuri în calcul, precum transportul, cazarea, care nu este deloc ieftină în plin sezon estival, dar și mâncarea și băutura de la festival. O sticlă de apă la 0.5 litri a costat la Beach Please nu mai puțin de 15 lei. Pentru cei care au plătit bilete la zona de VIP sau Ultra VIP, prețurile la alimente și băuturi au fost chiar mai mari.
Cât costă un bilet la Beach Please ediția 2025
"Îmi pare rău să vă spun, dar trebuie să vă spun. Am vândut 65 000 de bilete pentru ediția din 2025 a festivalului. Este un record absolut de pre-sale. Nu s-a mai întâmplat niciodată în România. Nu avem încă nici un artist anunțat și cu toate astea 65 000 de persoane din această comunitate au decis că au suficient de multă încredere în noi, astfel încât să cumpere bilet. În curând, pe 12 august, le vom scumpi la prețul de 180 de euro. Momentan sunt la 130 euro. Încă puteți să prindeți bilete la un preț absolut extraordinar de doar 130 de euro. Nu mai sunt foarte multe. Mai mult de jumătate dintre oamenii care au fost la ediția de anul acesta a festivalului și-au luat deja bilet pentru la anul. Dacă nu luați acum, pe urmă o să vă plângeți că nu ați mai prins la prețul acesta și pe urmă o să începem să anunțăm și artiștii care vin. Vă pup și vă iubesc," a anunțat Selly.
La un calcul simplu, firma lui Selly, alături de partenerii cu care organizează Beach Plase au încasat deja aproximativ 8,5 milioane de euro, fără să știe ce artiști vor participa.
Selly (Andrei Șelaru) are 23 de ani, este originar din Craiova și a devenit cunoscut în România prin intermediul canalului său de Youtube. Este foarte popular printre tineri și adolescenți. Pe contul de Youtube are nu mai puțin de 3.5 milioane de abonați.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News