Potrivit standaard.be, cei trei bărbați au descoperit că achizițiile pe care le făceau la bordul unei aeronave cu cardul lor bancar erau înregistrate numai după ce aeronava ateriza. POS-ul care înregistra plata la bord era în „mod de avion” și nu era în niciun fel conectat la un terminal bancar, sau la un sistem informatic. Prin urmare, suma pe care se presupune că o datorau era trasă din cont abia după aterizare, când românii erau deja dispăruţi din aeroport.
„Dar pentru că nu aveau bani în acel cont aferent cardului, ei ei cumpărau de fapt gratis”, a declarat procurorul în instanţă.
„Cei trei urcau la bord cu cărți bancare goale și apoi cumpărau parfumuri și alte obiecte scumpe, fără să le plătească vreodată. Aceste lucruri erau apoi vândute în România”, a mai spus reprezentantul acuzării.
Deoarece cei trei au rezervat, de asemenea, în mod consecvent, cele mai ieftine zboruri, au realizat un profit de până la 200 de euro pe zbor. În acest fel, au reușit să prejudicieze Brussels Airlines cu 29.981.
„Am crezut că am jefuit banca din România care ne-a dat cardurile”, s-au apărat cei trei, în instanţă. Verdictul în cazul lor va fi dat pe 12 iunie.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News