Acest lucru înseamnă că va trebui să plătiți două bilete simple, în loc de un bilet dus-întors, data viitoare când veți călători în Marea Britanie.
Noile planuri de emitere a biletelor
Mark Harper, secretarul pentru transporturi, este așteptat să anunțe aceste noi planuri de emitere a biletelor, acum că Rishi Sunak a dat undă verde.
Pentru toți călătorii panicați și îngrijorați de creșterea taxelor de tren, puteți sta liniștiți, atât dumneavoastră, cât și portofelul dumneavoastră, știind că două bilete simple de tren vor avea același preț ca un bilet dus-întors.
Noile reforme feroviare înseamnă că Great British Railways (GBR) va deveni un nou organism public - un plan care a fost introdus pentru prima dată de Boris Johnson în 2021.
La vremea respectivă, planurile au fost puse pe tapet din cauza criticilor puternice potrivit cărora GBR ca organism public ar fi, în esență, o "naționalizare pe ușa din spate".
O sursă guvernamentală care a vorbit cu Telegraph a confirmat că discursul lui Harper este în curs de finalizare în acest weekend, în care intenționează să-i asigure pe britanicii îngrijorați că Great British Railways nu pleacă nicăieri și că "ideea că GBR este moartă, este moartă".
Spuneți la revedere hârtiei și bun venit codurilor QR!
Măsura de a face biletele de întoarcere redundante vine după succesul dovedit în timpul testelor LNER cu pasagerii din 2020.
Procesul, care a schimbat biletele de întoarcere cu două bilete simple, a fost, de asemenea, un succes.
Operatorul de trenuri de pe coasta de est a declarat la acel moment: "Biletele de tren pot fi confuze. Vrem să facem alegerea și cumpărarea biletelor de tren mai simplă și mai transparentă. Sperăm ca această nouă structură să fie mai simplă: nu mai există bilete dus-întors - o călătorie necesită un singur bilet."
După aflarea veștii anunțului domnului Harper privind reforma sistemului de emitere a biletelor de tren, oamenii și-au exprimat deja îngrijorarea cu privire la scoaterea sectorului privat din sectorul feroviar.
Fostul ministru John Penrose a sugerat pentru Telegraph: "În loc ca birocrații sau politicienii să pretindă că știu cât ar trebui să coste călătoria fiecărui pasager, de ce să nu avem o mulțime de firme feroviare diferite care să concureze pentru a bate prețurile celorlalți, astfel încât biletele să fie întotdeauna cât mai ieftine posibil?", conform Ladbible.
Se speră că detaliile mai fine ale acestei noi reforme vor fi puse la punct marțea aceasta, când Harper va face anunțul la Westminster.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News