Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere SA anunţă participanţii la trafic că circulaţia vehiculelor rutiere cu masa totală maximă autorizată mai mare de 7,5 tone, altele decât cele destinate exclusiv transportului de persoane, este interzisă în zilele de marți, 31 mai și miercuri, 01 iunie 2022.
Pe A2, vor fi restricții între Bucureşti (int. A2 cu CB) –Fundulea - Lehliu - Fetești - Cernavodă - Constanța (int A2 cu A4) vor fi restricții marți între orele 16.00-22.00, respectiv miercuri între 6.00-22.00.
Pe DN 7, între Piteşti (int DN7 cu DN7C) - Râmnicu Vâlcea - Veștem (int DN7 cu DN 1) și pe DN 39 Agigea (int. DN39 cu DN 39A) - Mangalia (limită municipiu) restricțiile se aplică marți între orele 16.00 - 22.00 și miercuri între 6.00 - 22.00.
Restricțiile de trafic pe autostrada București-Constanța se prelungesc
Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a anunțat vineri că închiderea traficului pe A2, între km 13+300 și km 13+360, sensul Constanța – București (Calea II), se prelungește pentru încă două nopți, în intervalul orar 22.00 - 5.00.
Potrivit CNAIR, pentru continuarea lucrărilor la pasajul care supratraversează A2 în zona km 13+330, se prelungește închiderea traficul rutier pe sectorul cuprins între km 13+300 și km 13+360, Calea II, sensul Constanța – București, cu încă două nopți, în perioada 27 – 29.05.2022, în intervalul orar 22.00 - 5.00.
Pe perioada lucrărilor, circulația va fi deviată pe categorii de vehicule.
Pentru autovehiculele cu masa mai mare de 7,5 tone traficul va fi deviat pe ruta A2, km. 35+500, nod rutier Fundulea - DJ 402, Fundulea - DN 3 - Centura București, iar pentru cele cu masa mai mică de 7,5 tone pe rutele: A2, km. 22+000 - DJ 100, Brănești - DN 3 - Centura București sau A2, km. 15+000 - DJ 301, Cernica - Centura București.
Pe timpul zilei, în intervalul orar 5.00 -22.00, pe ambele căi ale autostrăzii va fi restricționată banda de urgență.
Pasajul Unirii intră în consolidare. Circulația rutieră va fi închisă complet în perioada lucrărilor
Pasajul Unirii intră în această vară în consolidare. „Este cea mai amplă lucrare de acest fel implementată în ultimii 50 de ani în București”, spune primarul Sectorului 4, Daniel Băluță. Circulația rutieră va fi închisă complet în perioada lucrărilor ce se vor termina în luna septembrie.
Sectorul 4 va demara, imediat după finalul anului școlar, lucrările de punere în siguranță a Pasajul Unirii. Până atunci, experții coordonați de conf. univ. dr. ing. Adrian Burlacu, decanul Facultății de Căi Ferate, Drumuri și Poduri, vor finaliza noua expertiză tehnică în urma căreia vor fi stabilite cele mai sigure și mai rapide căi de intervenție asupra tunelului construit în anii 1986-1987.
Anunțul a fost făcut, joi, de către primarul Sectorului 4, Daniel Băluță, în cadrul unei conferințe de presă la care a participat și prefectul Capitalei, Toni Greblă.
Edilul a punctat faptul că Pasajul Unirii este încadrat în clasa stării tehnice IV - nesatisfăcător, ceea ce înseamnă că se află într-o stare avansată de degradare și prezintă deficiențe serioase la structura de rezistență, care pun în pericol viața a sute de mii de oameni din Sectorul 4 și nu numai, pasajul fiind traversat zilnic de aproximativ 60.000 de mașini.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News