În Franța, care reprezintă locul de pornire al afacerii Carrefour și care generează aproape jumătate din vânzări, compania a înregistrat o scădere de 45% a profitului operațional, la 110 milioane de euro, care încă se confruntă cu dificultăți în formatul său de hipermarketuri. Potrivit comerciantului cu amănuntul, primele efecte ale reducerilor de costuri și ale transformării organizaționale ar trebui să fie vizibile din a doua jumătate a anului.
În general, vânzările Franței sunt stabile (-0,1% pe o bază comparabilă) la 19,2 miliarde de euro.
Europa
În Europa, cu excepția Franței, vânzările totale au scăzut cu 1,5%. În Spania a fost o scădere de 1,8% până la 4,5 miliarde de euro, Italia a pierdut 3,6%, la 2,6 miliarde de euro, iar Belgia a scăzut cu 2%, până la 2,08 miliarde euro.
Polonia și România, pe de altă parte, au înregistrat o creștere a cifrei de afaceri de 0,8% și, respectiv, 5,3%, relatează gondola.be.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News