Clienții au declarat pentru presa locală că au fost luați prin surprindere de nota de plată exorbitantă și au considerat prețul nerezonabil, mai ales că majoritatea celor prezenți erau copii mici, ceea ce a generat și mai multă indignare. La nota de plată s-au adăugat și băuturile, care au însumat 130 de euro.
Însă, în urma protestelor clienților și a discuțiilor aprinse cu proprietarii localului, nota de plată a fost redusă la 585 de euro, ceea ce a reușit să calmeze spiritele. Clienții au rămas totuși suspicioși cu privire la suma finală și au întrebat pe proprietar cum a fost calculată reducerea.
Proprietarul chioșcului a explicat că situația a fost provocată de faptul că grupul a cerut și a consumat mult mai multe porții decât cele inițial estimate, inclusiv multiple platouri cu felii de carne și o cantitate substanțială de băuturi. Totodată, a subliniat că divizarea notei de plată a fost făcută în mod egal între adulți, fără a lua în considerare numărul copiilor mici.
Răspunsul patronului localului
„O astfel de scenă nu mi s-a întâmplat niciodată în șaisprezece ani de activitate”, a mărturisit proprietarul, explicând că a decis să scadă prețul pentru a pune capăt haosului și a restabili atmosfera plăcută în local.
„Au sosit la ora 18.00 pentru a rezerva gnocchi și tigelle, iar la 19.30 totul era gata să fie servit pe masă. Au mâncat de toate și chiar mai mult, fără limită: asta înseamnă că nu am adus câte trei sau patru tigelle, ci mult mai multe, până când burta tuturor a fost plină. Toate acestea, îmbogățite de numeroase platouri cu felii de carne, douăsprezece în total. Fără a uita de băuturi.
Oricum, la masă erau douăzeci și patru de persoane. Iar nota de plată a fost împărțită la treisprezece: este clar că un cuplu cu un copil plătea 'mult' în acest fel. Dar o familie cu trei copii, pe de altă parte, a plătit foarte puțin. În cele din urmă am scăzut prețul de dragul unei vieți liniștite, pentru a pune capăt întregului haos generat, care nu era deloc plăcut”, explică patronul localului conform Il Messaggero.
Cu toate acestea, unii clienți rămân sceptici și promit să alerteze autoritățile financiare cu privire la situație.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News