Client răutăcios, taxat de restaurantul căruia i-a dat doar o stea: „Oameni depun efort doar pentru a se plânge, rar pentru a face complimente"

Alexandra Curtache |
Data publicării:
Client răutăcios, taxat de restaurantul căruia i-a dat doar o stea: „Oameni depun efort doar pentru a se plânge, rar pentru a face complimente" / Foto: Instagram
Client răutăcios, taxat de restaurantul căruia i-a dat doar o stea: „Oameni depun efort doar pentru a se plânge, rar pentru a face complimente" / Foto: Instagram

Un restaurant cunoscut din Marea Britanie, a primit felicitări din partea oamenilor pentru modul în care a gestionat o recenzie dură de o stea din partea unui client nemulțumit.

Restaurantul Atina Kitchen din Chester, Marea Britanie a fost lovit cu un TripAdvisor de o stea de la un client răutăcios. În recenzia sa, acesta a criticat serviciul, afirmând că personalul a fost neprietenos și ignorant, și că nu se va mai întoarce niciodată.

El a continuat spunând că a decis să nu lase bacșiș pentru că "serviciul a fost slab" și că vizita nu a fost la fel de plăcută ca în momentele anterioare când au mâncat la Atina Kitchen.

 

Managerul restaurantului a răspuns cu diplomație și compasiune 



După ce a citit recenzia, managerul restaurantului a redactat un răspuns în care a reproșat clientului că a lăsat o recenzie negativă cu această ocazie, dar nu a lăsat niciodată o recenzie mai pozitivă după vizitele anterioare.

"Îmi pare foarte rău pentru experiența pe care ați avut-o când ați venit ultima dată la noi", a început răspunsul.

"Apreciem toți clienții pe care îi primim și îmi pare rău că v-am dezamăgit la această vizită. De obicei, v-aș ruga să ne trimiteți un e-mail pentru a detalia vizita dvs. și pentru a vă ruga să reveniți, astfel încât să ne putem revanșa pentru ultima dată cu o reducere.

Cu toate acestea, am observat că ați spus că "experiența nu a fost la fel de plăcută ca în precedentele dăți în care am mâncat în acel restaurant", dar am observat, de asemenea, că este prima dată când ne-ați recenzat.

Îmi pare rău că experiența dvs. s-a simțit atât de teribil încât ne-ați recenzat cu o stea pe un forum public în timpul unei crize a costului vieții, când atât de multe locuri de ospitalitate se luptă să rămână deschise.

DAR nu v-ați făcut timp să ne revizuiți atunci când ați avut o experiență plăcută în trecut. Este atât de rușinos că ați simțit că era necesară o singură stea, al cărei scop în sine este de a descuraja alți clienți.

Mai ales într-o perioadă atât de dificilă pentru restaurante. Ați pus în recenzia dvs. că nu vă veți mai întoarce, ceea ce mă dezamăgește sincer, deoarece fiecare client care vine ne ajută să rămânem deschiși.

Cred, de asemenea, că serviciul pe care l-ați primit în timpul vizitei dvs. a fost unul unic, pe care tot personalul îl cunoaște acum pentru a se asigura că nu se va mai întâmpla. Spun toate acestea, în speranța că data viitoare când veți avea o experiență bună la un restaurant, veți face și o recenzie pozitivă, nu doar negativă.", scrie patronul restaurantului.

 

Oamenii au lăudat modul în care restaurantul a gestionat situația 



Atina Kitchen a împărtășit atât recenzia, cât și răspunsul pe X, cunoscut anterior sub numele de Twitter, unde restaurantul a fost lăudat pentru modul în care a gestionat situația.

O persoană a scris: "Un răspuns excelent. Restaurantul dvs. este minunat, chiar nu aveți nevoie de astfel de clienți."

O altă persoană a spus: "La fix, băieți. Acești oameni sunt atât de rapizi în a se plânge, dar niciodată atât de rapizi în a face complimente."

În timp ce un al treilea a postat: "Minunat răspuns, nu puteai fi mai corect."

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News



Get it on App Store Get it on Google Play

  TOP STIRI CELE MAI

  Flux de stiri

Vezi cele mai noi stiri

Contact | Politica de confidențialitate | Politica cookies |

Vezi versiune mobil
Vezi versiune tabletă
Vezi versiune desktop

cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel