Un incident nefericit a avut loc într-un renumit restaurant din capitala Italiei, unde clienții au fost nevoiți să plece de la masă chiar înainte de a-și savura preparatele comandate. Jurnalistul Giancarlo Loquenzi de la Radio Rai a relatat întâmplarea pe Twitter, atrăgând atenția asupra tratamentului neadecvat oferit de personalul localului.
Clienți anunțați că „POS-ul nu funcționează” și alungați de la masă
Loquenzi și un prieten au decis să încerce specialitățile culinare ale acestui restaurant celebru pentru fripturile sale. După ce s-au așezat și au făcut comanda, chelnerul a adus apa și aperitivele, precum bruschete și crochete. Însă, cu această ocazie, au fost informați că terminalul POS nu funcționează și că trebuie să plătească doar în numerar.
Cu doar 5 euro la îndemână, jurnalistul și prietenul său s-au confruntat cu o situație delicată. "Asta e o mare problemă, pentru că nu avem bani cash, ce ne facem?", a întrebat Loquenzi, așteptând o soluție de la chelner. Cu toate acestea, în loc să găsească o alternativă, chelnerul le-a spus că trebuie să plece chiar dacă preparatele comandate erau deja pe masă.
„Doar nu vreți să plecăm, așa cu farfuriile deja pe masă și cu fripturile deja comandate?”, întreabă șocat jurnalistul. Iar chelnerul răspunde: „Eh, îmi pare rău, dar da, trebuie să plecați”.
Managerul restaurantului îi ține partea chelnerului: „Nu mai e nimic de făcut”
Jurnalistul, neîncrezător, încearcă să găsească o modalitate de a rezolva problema fără a fi nevoit să abandoneze cina și să își strice seara planificată.
"Uite, mă tem că șeful tău nu ar fi încântat de această soluție, ești sigur?”, îi spune el chelnerului. „Lasă-mă să vorbesc cu el... mă ridic și mă duc la manager".
Dar situația nu se schimbă.
Managerul își cere scuze la rândul lui, recunoscând greșeala de a nu informa mai devreme clienții. Apoi jurnalistul raportează faptul că ospătarul le-a cerut să plece, în timp ce își imagina uimirea lui. În schimb, uimirea are să fie tot de partea clientului pentru că managerul își întinde brațele și spune: "Eh, nu mai e nimic de făcut, vă rog să plecați”.
Jurnalistul propune confuz alternative: „Pot merge să fac un transfer bancar, sau vă las un document și trec mâine cu banii, trec după ce merg să scot bani de la cel mai apropiat bancomat...".
„Se uită la mine dând din cap: Nu, nu, dacă vă las pe voi, va trebui să procedeze așa și cu restul oamenilor și e prea multă bătaie de cap”, spune el.
Cu dezamăgire în priviri, jurnalistul și-a dat seama că nu mai există nimic de făcut și că cina lor fusese anulată în mod abrupt. Mai mult decât atât, a realizat că nu va mai vizita niciodată acest restaurant din cauza tratamentului neadecvat primit. În momentul întoarcerii la masă, Loquenzi l-a văzut pe chelner ridicând bruschetele și crochetele de pe masă. Astfel, se confirma faptul că cina lor fusese anulată.
-------------------------------------------------------
Dacă doriți să fiți notificați direct pe WhatsApp, atunci când apare o nouă știre de interes EXCLUSIV pentru românii din ITALIA, puteți intra pe grupurile de WhatsApp al cititorilor fideli StiriDiaspora accesând următoarele linkuri:
-> https://chat.whatsapp.com/DIfmKOQTNNO5InDDSWwifG
-> https://chat.whatsapp.com/JCB7XM4tEl08V1iMcc9g8N
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News