România pare foarte atractivă pentru marii investitori. Compania Booking, care după pandemie nu mai oferea nici măcar suport în limba română pentru clienții săi, deschide un centru de excelență la București, care ar urma să genereze aproximativ 700 de locuri de muncă.
"Veste extraordinară pentru noi, cei din Sectorul 4! Liderul mondial în călătorii online şi servicii asociate, Booking Holding, a decis să își deschidă aici noul său Centru de Excelență! Acesta este situat în zona Tineretului, într-o clădire nou construită, cu suprafața de 32.000 mp.700 de noi locuri de muncă sunt generate direct de această companie, însă, indirect, această investiție va duce la o dezvoltare majoră a comunității noastre, deoarece în viitorul apropiat acest hub de investiții urmează să își dubleze suprafața până la 63.000mp.Faptul că o companie de un asemenea calibru alege Sectorul 4 pentru o investiție atât de importantă într-o perioadă oarecum incertă, arată că dezvoltarea comunității noastre se simte și prezintă garanții de viitor. La doar câteva sute de metri distanță pe Calea Șerban Vodă și-a deschis primele birouri din România, acum un an, Tesla, iar pe Șoseaua Berceni, Can-Pack a făcut investiții de 50 milioare euro, într-o nouă linie tehnologică, iar aceștia nu sunt singurii...Le mulțumesc acestor investitori că au ales Sectorul 4, știu cât de importante sunt companiile dumnealor pentru bunăstarea noastră, a oamenilor din sudul Bucureștiului," a anunțat primarul Băluță.
Booking în România
Compania a devenit cunoscută pentru că a permis celor care vor să-și planifice o călătorie să-și poată selecta și planifica singuri o călătorie. În schimbul unui comision inclus în prețul de rezervare, compania oferă garanția că respectiva cazare nu va fi anulată, ori că turistul va primi camera pe care a ales-o. Călătorii pot să ofere punctaje referitoare la cazare, iar în timp acestea au devenit foarte importante pentru cei care își aleg călătoriile. Din păcate, după pandemie, compania nu a mai oferit suport în limba română pentru clienții care doreau să-și rezolve litigiile ca urmare a anulării vacanțelor. Clienții care doreau să vorbească cu un operator al Booking erau nevoiți să vorbească în limba engleză, apelând unul din centrele companiei din Marea Britanie. Multitudinea de restricții din timpul și după pandemie a dus la anularea a numeroase zboruri și milioane de călătorii au fost afectate. O mare parte dintre turiștii români care doreau să-și rezolve litigiile au întâmpinat dificultăți fiind necesară cunoașterea limbii engleze pentru a putea rezolva o situație mai greu de explicat. Turiștii erau sfătuiți să încerce să-și rezolve litigiile direct cu proprietățile la care au rezervat călătoria.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News