Starbucks, dată în judecată de clienți: Cinci milioane de dolari pentru lipsa unui ingredient din limonadă

Nicoleta Baciu |
Data publicării:
Compania Starbucks, dată în judecată de clienți. Sursa foto: freepik.com
Compania Starbucks, dată în judecată de clienți. Sursa foto: freepik.com

Câteva milioane de dolari din cauza unui ingredient lipsă din băutura Starbucks? Clienții simt că au fost înșelați de grupul de cafenele și vor să se adreseze instanței.

Ce ajută mai bine decât o limonada rece în zilele fierbinți? Dar apoi clienții au descoperit că în limonada de mango nu există mango. De aceea, lanțul de cafenele trebuie acum să facă față unui proces. Este o metodă comună de înlocuire a ingredientelor cu arome. 

 

Proces împotriva Starbucks: Cinci milioane de dolari pentru lipsa unui ingredient din limonadă de mango

 

Lanțul de cafenele este cunoscut pentru îndeplinirea cererilor speciale, dar ingredientele standard se opresc aparent aici. Mulți consumatori se așteaptă ca fructele să fie și ele incluse în băuturi. Acesta a fost și cazul cu „Limonada cu fructe de mango”, din care mango lipsește, a raportat Reuters.

De asemenea, „Limonada cu fructul pasiunii” nu conține fructul pasiunii. În loc de fructe, Starbucks ar folosi apă, suc  concentrat și zahăr, potrivit reclamanților, Joan Kominis din Astoria, New York, și Jason McAllister din Fairfield, California.

Numele limonadei erau înșelătoare și astfel încălcau legile de protecție a consumatorilor. Cei doi reclamanți cer cel puțin cinci milioane de dolari. Avocatul Robert Abiri este încântat să reprezinte grupul de reclamanți.

 

Explicația Starbucks: Mango descrie doar gustul

 

Între timp, Starbucks a veni cu argumentele sale la proces. Numele produselor ar descrie doar gustul băuturii și nu ingredientele acesteia.  Dacă au întrebări despre băuturi, clienții pot contacta angajații. Cu toate acestea, moțiunea companiei Starbucks a eșuat.

Judecătorul Cronan a explicat că „mango” și „fructul pasiunii” nu sunt termeni care ar fi înțeleși în mod normal ca o aromă fără a conține efectiv fructul. Lucrurile stau altfel, de exemplu, cu termenul „vanilie”. În plus, faptul că alte băuturi Starbucks sunt cunoscute și după ingredientele lor poate spori confuzia.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News



Get it on App Store Get it on Google Play

  TOP STIRI CELE MAI

  Flux de stiri

Vezi cele mai noi stiri

Contact | Politica de confidențialitate | Politica cookies |

Vezi versiune mobil
Vezi versiune tabletă
Vezi versiune desktop

cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel