Proiectarea și execuția lucrărilor va fi realizată de o companie din Turcia. Proiectul poate fi demarat rapid pentru că în mod surprinzător pentru cum decurg lucrurile în România, nu a fost depusă nici o contestație. Astfel, urmează semnarea contractului, după care poate începe proiectarea și execuția lucrărilor.
"Surpriză placuta pentru licitatia Sectiunii 2 a Magistralei M6 de la Baneasa la Otopeni
Nu a fost depusă nicio contestatie in termenul legal cu privire la comunicarea rezultatului licitatiei pentru proiectarea si execuția Sectiunii 2: Tokyo - Aeroport Henri Coanda a Magistralei M6 de la Băneasa la Otopenic drept pentru care Metrorex poate incepe procedurile pentru semnarea contractului cu câştigătorul desemnat de comisia de evaluare a ofertelor.
Sectiunea 2 Tokyo- Aeroport Henri Coandă are un traseu de 7,6 km şi cuprinde 6 static
- Washington
- Paris
- Bruxelles
- Otopeni
- lon IC Brătianu
- Aeroport Otoperi
Valoarea contractului este de 1.27 miliarde de leo fara TVA din fonduri externe nerambursabile.
Castigatorul GÜLERMAK AĞIR SANAYI İNŞAAT VE TAAHHÜT AS are la dispozitie 48 de luni de la data emiterii ordinului de inceperea lucrărilor
Vá reamintesc ca în sedinta de Guvern din 2 octombrie 2021 am deblocat proiectul Magistralei M6 iar la scurt timp a fost lansata licitatia pentru Sectiunea 1 care este cuprinsă intre statia 1 Mai si Tokyo, iar etapa de proiectare a intrat in faza finală şi incep pregatirile pentru executa lucrarilor.
M6 este prima linie de transport public de mare capacitate care face legatura intre Nordul si Sudul Bucurestiulu, prima magistrala care leaga direct Capitala de Ilfov (Otopeni Bucuresti Jilava)" a scris Irinel Scrioșteanu pe Facebook.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News