Inițial a fost desemnat un constructor român, dar acesta nu a putut furniza către CNAIR actele necesare semnării. Astfel că lucrarea a fost adjudecată de constructorul italian care a lucrat și pe autostrada Sebeș-Turda și care a construit 17 kilometri de autostradă în aproximativ 7 ani de la momentul semnării contractului.
"CNSC a respins, joi, contestația depusă de un alt participant la licitația pentru construirea lotului 1 al Autostrăzii Ploiești - Buzău și a decis că Asocierea româno-italiană poate semna contractul pentru cei 21 de km ai lotului Dumbrava-Mizil, spune ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu.
După semnarea contractului, constructorii au la dispoziție 20 de luni pentru finalizarea contractului în valoare de 1,468 miliarde de lei (fără TVA), finanțat prin PNRR", anunță ministrul Transportului, Sorin Grindeanu.
Lotul doi va fi semnat cu asocierea Coni-Trace, o asociere româno-bulgară
Pentru Lotul 2 (Mizil-Pietroasele), cu o lungime de 28,35 km, CNSC a soluționat deja contestația depusă la rezultatul procedurii, încă din data de 29 aprilie anul acesta. În scurt timp și contractul pentru acest Lot, în valoare de 1,249 miliarde de lei (fără TVA) va putea fi semnat cu Asocierea de constructori români și bulgari care a fost inițial desemnată de CNAIR.
Pentru Lotul 3 (Pietroasele-Municipiul Buzău), cu o lungime de 14 km, contestațiile sunt în procedură de soluționare la Curtea de Apel București. CNAIR a anunțat câștigătoare pe acest Lot o Asociere de constructori români, spanioli și turci încă din luna martie a acestui an.
Întregul Sector Ploiești-Buzău al A7 (Autostrada Moldova) are o lungime totală de 63,25 km și o valoare estimată de construcție de 4,3 miliarde lei, alocați prin PNRR," a anunțat Sorin Grindeanu pe Facebook.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News