Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor face controale la magazinul de mobilă Ikea de la ieșiea pe Autostrada Soarelui, în care s-a reclamat invazia de ploșnițe. Verificările se fac în contextul în care problema ploşniţelor a fost semnalată pe o rețea de socializare, iar conducerea magazinului a confirmat posibila apariție a insectelor în depozit.
"I-am rugat pe cei care sunt acum în control să facă verificări amănunțite, pentru că exact așa cum ați văzut și dvs. și automat și noi imaginile ce au circulat în spațiul public, probabil și dânșii au luat măsuri imediate atât de a verifica, cât și de a dezinfecta zonele respective.
Vom verifica în amănunt această situație, tocmai pentru a ne asigura că putem transmite consumatorilor fie lucruri ce țin de siguranța acestora, fie legate de măsurile pe care le-am luat", a anunţat președintele ANPC, Horia Constantinescu”, luni, la Antena 3 CNN.
Riscul de a găsi ploșnițe în mobila cumpărată de la IKEA
Întrebat dacă există solicitări sau reclamații ale clienților, cum că ar fi găsit ploșnițe în produsele de mobilă cumpărată, șeful ANPC a negat această informație.
"Nu, dar putem lua în calcul și gândiți-vă că este o surpriză neplăcută pe care cu siguranță un consumator nu are cum să o aibă în vedere, fără a avea aceste informații.
Nu te gândești că te duci într-un magazin de nivelul celor de la Ikea și îți cumperi mobilă şi în mobilă găsești și pe alții cu care să împarți eventuali chiria apartamentului.
Lucrurile sunt astăzi mai mult comunicate în spațiul online decât prin transmiterea de informații către autoritățile de control.
Supraveghem și suntem la curent cu multe dintre lucrurile pe care consumatorii le transmit în această variantă, tocmai pentru a putea fi verificată.
Apoi, le vom transmite oamenilor, dar numai în cazul confirmării acestei invazii, că dacă au cumpărat de acolo, să procedeze la dezinfectarea produselor respective.
Iar în cazul în care se dovedește prin sondaj că există ploșnițe și în cutiile produselor aflate acolo, lucrurile vor îmbrăca o cu totul altă formă", a explicat şeful ANPC, Horia Constantinescu.
Reacția IKEA
"La Ikea România, sănătatea și siguranța clienților și a colegilor noștri sunt o prioritate pentru noi.
În ceea ce privește subiectul legat de prezența unor ploșnițe în cadrul magazinului Ikea Pallady, am inițiat imediat o investigație internă și în prezent analizăm circumstanțele legate de acest potențial incident.
Din informațiile preliminare, zona posibil afectată este cea de depozitare recuzită a magazinului și nu s-au extins în zona comercială a magazinului sau în produsele de larg consum, destinate publicului.
În funcție de rezultatele investigației, vom începe să implementăm imediat toate măsurile necesare pentru a rezolva problemele identificate", se arată în comunicatul magazinului de mobilă, transmis presei.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News