Corina Crețu a precizat însă că Bruxelles-ul nu este de acord cu o linie de metrou subterană până la aeroport, așa cum vrea România, pentru că ar fi mai costisitoare. Din punctul de vedere al Comisiei Europene, ar fi mai eficientă o linie supraterană până la aeroport. S-ar economisi 200 de milioane de euro, a spus Crețu la Digi24.
„Din punctul nostru de vedere, nu se justifică propunerea Guvernului privind realizarea unui metrou subteran. Noi am propus suprateran, pentru că este vorba de peste 200 de milioane de euro pe care le-am putea economisi dacă am merge suprateran, mai ales că de la Băneasa la Otopeni nu este o zonă intens populată sau care ar crea mari probleme”, a punctat Corina Crețu cu referire la proiectul unui metrou de la Ikea până la aeroport. „Am înțeles că Guvernul României a găsit deja un partener în Japonia de a face restul, de la Ikea, stația Tokyo, până la aeroport”, a completat ea. Deci avem în evaluare linia de metrou 6, dar aceasta se va aproba parțial, îmbunătățirea de transport pe linia 2 de metrou, Centura Bucureștiului, un proiect de reabilitare a zonei de coastă și încă trei proiecte de infrastructură de apă și unul de cadastru, care chiar luni cred că va fi deja semnat”, a spus Corina Crețu.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News