După câteva zile, şoferul a revenit cu Mercedesul şi i-a anunţat pe inspectori că a “remediat” neconformităţile constatate, au anunţat cei de la Registrul Auto Român, pe pagina lor de Facebook.
Maşinile au un panou de bord care indică anumite probleme tehnice. La acest Mercedes s-au aprins becurile “Airbag Off” şi “SRS”, care semnalizau o problemă cu airbagurile. Primul semnal luminos indică faptul că airbagul este dezactivat, iar în caz de accident, acesta nu se va declanşa. Al doilea, “SRS” arată că sistemul de airbaguri nu funcţionează atâta timp cât este aprins acest bec roşu.
Inspectorii de la Registrul Auto Român (RAR) Caraş-Severin au descoperit că o bandă neagră de izolare lipită pe bordul unei maşini ascundea un mic secret. Mercedesul avea probleme cu airbag-urile.
“Colegii noştri au o vagă bănuială că banda de izolat ascunde un mic secret. Bănuiala se confirmă. Am descoperit ce ascundea banda de izolat. Autovehiculul a fost din nou respins la ITP. Urmăriţi-ne pagina pentru mai multe trucuri despre cum descoperim neconformităţile autovehiculelor pe care le verificăm”, au transmis cei de la RAR.
[citeste si]
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News