Și celebrul prezentator Dan Negru se deplasează în aceleași condiții ca toată România de 1 mai. Nu are elicopter personal și nici nu poate să sară peste coada interminabilă de pe Valea Oltului pentru a ajunge mai repede la destinația dorită.
Însă a postat un mesaj informativ într-o notă amuzantă despre problema cu infrastructura rutieră din România, pe care l-a pus în descrierea unei poze cu lungul șir de mașini din fața sa.
„N-or fi doar austriecii vinovați de eșecurile noastre. Luați-o pe drumul ăsta în vacanța de 1 mai. Un inginer austriac, Friderich Schwantz a proiectat drumul Valea Oltului. Vechiul drum al românilor trecea pe partea stânga a Oltului. Austriecii l-au numit Via Carolina după numele împăratului Carol al VI-lea. Acu' 300 de ani ,când l-au făcut austriecii, era un drum pentru trăsuri. E tot așa”, a scris Dan Negru pe Facebook în această dimineață.
Dan Negru, haz de necaz despre infrastructura rutieră din România
Postarea vedetei a strâns o mulțime de reacții și comentarii, fanii săi venind cu noi avertizări despre trafic, completări, și alte probleme.
„Păi în România cam toate au rămas asa. Rezista un drum de acum 300 de ani si se alege praful de un pod inaugurat peste 7 luni..România”, a răspuns o persoană la postarea lui Dan Negru.
„Cu cine vorbești în România îți spune că străinii, că Soros , că evreii, acum austriecii ne-au sabotat, ne-au furat, numai noi nu am putut face nimic.”
„Așa a fost și ieri,dar stați că urmează zona Dedulești unde o sa mai stați o oră !!!”, avertizează cineva.
Cum puteți evita aglomerația de pe Valea Oltului
Iată cum puteți evita aglomerația de pe Valea Oltului și să vă bucurați de peisaje de vis pe un drum mai puțin cunoscut. Există un drum ocolitor, DN7D, care are aproximativ 60 de kilometri și străbate Țara Loviștei, oferind o priveliște deosebită șoferilor.
Ruta începe la Curtea de Argeș și trece prin Tigveni, Rudeni și Sălătrucu, după care intră în județul Vâlcea și traversează Țara Loviștei prin Perișani, Boișoara, până la Câineni.
DN7D este unul dintre cele mai vechi drumuri din țară, utilizat intens înainte de deschiderea defileului Oltului. A fost pietruit în perioada regelui Ferdinand, dar din cauza degradării, a fost uitat și nu a fost asfaltat de autorități, deși a fost declarat de importanță națională.
Este important de menționat că ruta ocolitoare poate fi folosită doar în condiții bune de vreme, deoarece drumul rămâne neasfaltat și poate fi impracticabil în perioadele de ploaie sau zăpadă. Însă, dacă sunteți în căutarea unei experiențe mai autentice și mai puțin aglomerate, DN7D este cu siguranță o opțiune demnă de luat în considerare.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News