Parcul auto din România este invadat de mași second hand. De ce? Pentru că suntem prea săraci ca să cumpărăm o mașină nouă, chiar și în leasing. Atunci se alege varianta second hand. Dar asta implică riscuri. Mașina să nu aibă numărul de kilometri reali trecuți în bord, să aibă anumite defecțiuni ascunse sau chiar să fie făcută din bucăți ”preparată” pentru a fi vândută repede.
Asta au descoperit cei de la autolatest în cazul recentului accident de la Iași în care un autoturism s-a rupt în două după ce a intrat într-un pom. În urma accidentului, au rezultat patru victime neîncarcerate.
”O altă persoană, în vârstă de 19 ani, pasager dreapta spate, are fractură complexă deschisă gamba dreapta și femur drept, traumatism cranian acut, contuzie toraco-abdominală și posibilă interesare vasculară la nivelul fracturii deschise de la gambă. Acesta a fost transportat la UPU Spiridon.
Șoferul de 22 de ani este policontuzionat, stabil hemodinamic și respirator. Clinic prezintă doar escoriație la genunchiul stâng”, spuneau duminică autoritățile.
Ocupanții mașinii au scăpat ca prin urechile acului de moarte. Detalii ascunse ale mașini puteau fi ușor descoperite dacă se apela la o verificare la reprezentanță. Și culmea, nu costă mult în comparație cu viața unui pasager care poate fi un prieten sau chiar copilul tău.
”În primul rând înainte de a cumpăra o mașină mergi la o reprezentanță oficială și plateste o verificare completă!”, recomandă specialiștii de la autolatest. Costă în jur de 200-300 de lei. ”O altă soluție mai ieftină este să mergi la un atelier de tinichigerie și plătește o verficare de structură!”, mai spun ei.
”Și în final nu uita să cumperi un set de anvelope noi la achiziția unei mașini SH pentru că în majoritatea accidentelor principalul motiv pe lângă viteza excesivă este și starea proastă a anvelopelor”, mai spune sursa citată.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News