The White Church Iconostasis. Photo: Crișan Andreescu
Doamne „lăikuiește”! După ce i-a îndemnat pe preoți să creeze pagini de Facebook pentru parohiile lor, Patriarhia Română merge mai departe cu digitalizarea. Într-un articol publicat pe basilica.ro, slujitorii Domnului sunt sfătuiți să se facă vizibili și pe Instagram.
„Prezența pe Instagram a devenit esențială pentru branduri și organizații. De ce nu ar fi și pentru comunitățile parohiale sau mănăstiri? Peste jumătate (64%) dintre utilizatorii de Instagram au între 18-34 de ani, prin urmare este un mijloc bun prin care te poți adresa tinerilor”, potrivit basilica.ro.
Patriarhia Română dă dovadă de bună informare în tainele social media.
„Este important de reținut că scopul Instagram este să livreze conținut actual. Pentru a păstra interesul urmăritorilor va trebui să actualizezi zilnic profilul”, se arată în articolul adresat preoților.
Până când parohiile din toată România vor trece la acțiune, pagina de Instagram, Basilica.ro, recomandă utilizatorilor să urmărească hashtag-urile #basilicainfographic, #satulmeuromanesc, #PatriarhulDaniel, pentru a fi la curent cu postările legate de aceste subiecte.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News
Tagurile articolului:
BOR
patriarhia romana
Șofer român de TIR, surprins de cât i s-a cerut pe un sandwich în Italia. "Nu era așa scumpă țara asta, ce se întâmplă?"
Bogdan Bolojan /
22 apr 2025, 09:45
Adrian, un șofer român de TIR care traversează frecvent Europa, a răbufnit într-un videoclip postat pe rețelele sociale, exprimându-și nemulțumirea față de prețurile exorbitante practicate în Italia. Povestea sa, simplă și sinceră, este reflectarea unei realități cu care tot mai mulți români din diaspora se confruntă: costul vieții a crescut semnificativ, iar diferențele de preț între țări, dar și între regiunile unei țări, devin tot mai greu de înțeles și acceptat.