SpaceX a transmis Pentagonului că ar putea sista acest serviciu dacă nu îi va achita câteva zeci de milioane de dolari în fiecare lună, a informat joi CNN.
După începutul războiului din Ucraina, Musk a donat Ucrainei terminale pentru serviciul său de conexiune prin satelit Starlink, comunicaţiile prin internet din această ţară fiind întrerupte de bombardamente.
Antreprenorul a atenţionat că această operaţiune a costat SpaceX până acum 80 de milioane de dolari, sumă care ar urma să ajungă la peste 120 de milioane de dolari până la sfârşitul acestui an şi 400 de milioane în următoarele 12 luni.
"Nu mai suntem în situaţia de a putea dona în continuare terminale Ucrainei sau finanţa terminalele existente pe o perioadă de timp nedefinită", a scris directorul de vânzări guvernamentale al SpaceX într-o scrisoare adresată Pentagonului în septembrie.
Între documentele trimise de SpaceX Pentagonului şi văzute de CNN se află şi o cerere directă nedezvăluită până acum adresată lui Elon Musk de comandantul armatei ucrainene, Valeri Zalujni, privind încă 8000 de terminale Starlink.
Vezi și
Elon Musk vrea să creeze „o aplicaţie bună la toate”: „Cumpărarea Twitter este un accelerator pentru crearea X”
Elon Musk se gândește să creeze o „o aplicaţie bună la toate”. Ce înseamnă acest lucru? Întrebarea a apărut marţi, după ce miliardarul director general al Tesla a renunţat la decizia sa anterioară de a nu cumpăra Twitter.
Musk este acum dispus să continue cu planul său inițial de a cumpăra compania de social media pentru 44 de miliarde de dolari și, marți, a scris pe Twitter: „Cumpărarea Twitter este un accelerator pentru crearea X, bună la toate”.
Conceptul de aplicație „bună la toate”, denumită adesea „super aplicație”, este foarte popular în Asia, iar companiile tehnologice din întreaga lume au încercat să o reproducă, relatează Reuters.
O super aplicaţie, sau ceea ce Musk numeşte ca fiind o „aplicaţie bună la toate”, a fost descrisă drept briceagul elveţian al aplicaţiilor mobile, oferind o suită de servicii pentru utilizatori, cum ar fi mesagerie, reţele sociale, plăţi peer-to-peer şi comerţ electronic
Aceste mega-aplicaţii sunt utilizate pe scară largă în Asia, deoarece mobilul este principala formă de acces la internet pentru mulţi oameni din regiune, a scris anul trecut Scott Galloway, profesor de marketing la Universitatea din New York şi co-gazdă al podcastului tehnologic „Pivot”.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News