Totul a început cu o ofertă tentantă: o vilă în Alicante, cu piscină, saună, jacuzzi și spații generoase în aer liber, toate pentru suma de 1.800 de euro pentru două săptămâni. Pentru a rezerva această vilă de vis, familia Bray a achitat o taxă inițială de 180 de euro. Restul sumei urma să fie plătit la sosire.
Cu inimile pline de entuziasm și așteptări mari, familia Bray a aterizat la Alicante, gata pentru vacanța lor mult așteptată. Cu toate acestea, când au ajuns la destinație, au descoperit că au fost victimele unei înșelăciuni bine puse la punct.
Prima vacanță a familiei din ultimii 11 ani a fost un eșec cumplit
Neil Bray, șeful unei bănci, a relatat experiența amară: "Am vorbit cu individul care ne-a închiriat vila fictivă. Acesta ne-a dat sfaturi despre locuri de vizitat, restaurante și a lăudat vremea din zonă. Cu toate acestea, când am aterizat în Alicante, transferul pe care-l așteptam nu s-a materializat, și am intrat în panică. Toate numerele de telefon furnizate de acesta erau deconectate.", conform Il Messaggero.
Această experiență dezamăgitoare a fost cu atât mai dureroasă pentru familia Bray, având în vedere că a fost prima lor vacanță în 11 ani.
Cu o vilă care nu exista și bani deja investiți în zboruri, rezervări de ultim moment și alte cheltuieli, familia a trebuit să ia măsuri rapide pentru a-și continua vacanța. Au fost nevoiți să scoată din buzunar 2.800 de euro pentru o nouă vilă și au mai adăugat 125 de euro pentru o excursie, precum și alți 325 de euro pentru închirierea unei mașini.
Povestea lor servește drept avertisment important cu privire la necesitatea precauției sporite atunci când se fac rezervări de vacanță, și subliniază importanța verificării atente a detaliilor și a autenticității ofertelor online pentru a evita capcanele escrocilor.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News