Proprietarul s-a adresat unui grup de antreprenori pentru a cere sfaturi. Acesta spune că plătește mulți bani pentru ca totul să fie impecabil, însă primește constant recenzii negative din partea oaspeților atunci când vine vorba despre curățenie.
"Salutare tuturor! Postez sub anonimat pentru ca vreau sa vorbim despre un subiect delicat, dar care este destul de important in intr-o afacere de acest gen si care de la un timp ma depaseste si nu inteleg unde este greseala ca sa o pot repara si sa pot optimiza pe mai departe acest lucru. Detin un numar semnificativ, dar micut pe langa alte companii, de locatii pentru regim hotelier pe care le administrez atat pe partea de online cat si pe teren. Problema pe care o am este: curatenia. De la un timp persoanele care se ocupa de curatenie sunt FOARTE neglijente in privinta acestui lucru, am review-uri proaste efectiv pe tema asta in unele locatii, propietarii imi bat obrazul si nu stiu cum le-as putea face sa fie mai atente si mai responsabile. Am angajat un om care sa verifice pe teren zilnic curateniile, parca se vede ceva, dar tot nu e ce trebuie, mai ales ca oamenii care fac curatenie sunt de la firma specializata de curatenie.... E vorba de bani? Nu cred... Le decontam si transportul / orele petrecute intre locatii. Luna trecuta a ajuns un agent la 6800 lei din curatenie, de unde mi-am dat seama ca a fost cantitate si nu calitate si chiar asa a fost! Eu nu pot sa ma ocup si de scalare, sa fac si pe managerul, sa fac si verificari...sa le fac pe toate, mai ales cand am oameni angajati pentru fiecare task, dar la curatenie...jale! (exagerez). Vreau sa sa stiu parerea voastra. Cum ati proceda intr-o situatie similara? Ce ati schimba? Ce ati adauga? Orice parere e bine venita. Vreau sa stiu cum ganditi si voi o situatie de acest gen. Va rog sa aprobati postarea. Multumesc!" a scris proprietarul pe grupul de antreprenori.
Antreprenor: "Angajații români vor vrea mereu mai mult. Dacă luna asta câștigă 6000 lei ei vor cheltui 6500"
O mare parte dintre cei care au încercat să-l sfătuiască pe acesta i-au spus să renunțe la angajații români și să se îndrepte către cei asiatici.
"Nu cred ca exista o solutie pe termen scurt, oamenii sunt din ce in ce mai ciudati si mai neglijenti, indiferent cati bani le dai, asta nu rezolva problema, mereu vor vrea mai mult si vor considera ca li se cuvine mai mult, din simplul motiv ca daca luna asta castiga 6000 ei vor cheltui 6500 si tot asa. Ai totusi niste solutii:1. asiatici - la cat spui tu ca platesti astia ar trebui sa iti faca treaba buna, poate chiar la bani mai putini.2. construiesti un sistem de recrutare permanent, va dura 2-3 ani sa iti faci echipa finala, dar incepi si recrutezi, recrutezi, dai afara pana gasesti oamenii care se potrivesc nevoilor tale3. cauti oameni noi pe care sa ii inveti - din zone de recrutare diferite de pana acum."
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News