Staful tehnic al Aeroportului Otopeni a intervenit în jurul orei 9:00 pentru a reporni banda care preia bagajele la biroul de check-in al companiei Ryanair după un blocaj. Potrivit reprezentanților Aeroportului, situația este una normală pentru această perioadă de după sărbători.
În jurul orei 9:00 în această dimineață, la biroul de check-in al Ryanair, banda a fost blocată timp de 20 de minute, timp în care oamenii și-au pierdut răbdarea în aglomerație. „De dimineață a fost aglomerat la Ryanair, aproximativ vreo 20 de minute. Situația s-a rezolvat de la ora 9”, au explicat reprezentanții Companiei Națională de Administrare Aeroporturi București pentru MEDIAFAX.
Situația este una obișnuită pentru aceste zile, în care oamenii se întorc la muncă după sărbători.
„În aceste zile va fi aglomerat întrucât lumea pleacă, sunt oameni nervoși că au terminat sărbătorile și se duc acasă. Când vin în țară sunt mai calmi, dar când pleacă sunt nervoși. Oamenii de la check in sunt supra solicitați, dacă sunt supra solicitați mai și greșesc, se blochează banda și trebuie să aștepte după tehnicul nostru să o restarteze și așa mai departe”, a precizat o sursă din companie.
În prima parte a zilei de vineri au apărut în media informații potrivit cărora, din cauza unor condiții tehnice, este aglomerație în aeroport iar pasagerii care așteptau au devenit nervoși.
[citeste si]
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News