Publicitate
Dar mașinile nu parchează acolo - sunt abandonate. Mașinile electrice noi-nouțe ale producătorului ajung în grămada de vechituri, după cum relatează un canal de YouTuber. Acest lucru este raportat de t-online.de.
Un clip de pe platforma video YouTube arată amploarea problemei: nenumărate mașini electrice din 2021, toate de la producătorul BYD, stau nefolosite într-o singură parcare. Majoritatea au condus mai puțin de 31 de mile, adică aproape 50 de kilometri. Puteți spune că sunt noi-nouțe.
De ce mașinile noi-nouțe, înmatriculate și încă cu folii pe scaune, doar lăsate să putrezească?
Se pare că producătorul încearcă să-și manipuleze cifrele de vânzări în acest fel. Uriașul depozit de vechituri este rezultatul vânzărilor false și al trucurilor statistice ale industriei auto. Pentru a îndeplini cerințele guvernamentale, mașinile ar fi înregistrate și înscrise în registre în consecință, relatează publicația citată.
Vehicule nu au fost efectiv vândute. Cu toate acestea, aceste vânzări false se alimentează în statisticile oficiale, pe măsură ce mașinile putrezesc în depozitele uriașe de mașini. În acest fel, China poate continua să raporteze cifre de producție și vânzări în creștere, chiar dacă mașinile construite nu sunt conduse niciodată pe drum.
O înșelătorie cu istorie
Când în China a izbucnit un boom gigantic de scutere electrice în urmă cu câțiva ani, multe dintre trotinete electrice ajungeau direct din fabrică la grămada de deșeuri.
Auto-amăgirea poate părea absurdă și îi costa pe unii investitori mulți bani. Dar consecințele sunt mult mai mari. Pentru că aceste scutere și mașini electrice conțin și materiale precum litiu și alte materii prime, care sunt necesare urgent în alte părți - ca să nu mai vorbim de amploarea enormă a poluării mediului.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News