Clienții aflați la bordul zborurilor Cathay Pacific, TUI și Brussels au stat ore întregi pe pistă înainte ca zborurile lor să fie anulate și să fie debarcați.
Întârzierea ar fi fost cauzată de un avion al Cathay Pacific care a suferit o defecțiune la aterizare
Se crede că întârzierea ar fi fost cauzată de un avion al Cathay Pacific care a suferit o defecțiune la aterizare, după cum sugerează rapoartele de pe rețelele de socializare. Aeroportul nu a confirmat cauza defecțiunii.
Aceasta a survenit în condițiile în care pasagerii s-au plâns de noi întârzieri în această dimineață din cauza cozilor lungi pentru a depune bagajele înainte de zbor.
Joi, Cathay Pacific a blocat un zbor al Brussels Airlines către Bruxelles și un zbor TUI către Capul Verde, care au rămas blocate pe pistă timp de până la patru ore, relatează Manchester Evening News.
Un purtător de cuvânt al aeroportului din Manchester a declarat: "Avem cunoștință de o defecțiune tehnică care a afectat o aeronavă Cathay Pacific în această după-amiază, ceea ce a făcut ca alte două aeronave care plecau să nu poată accesa pista, ceea ce a dus la anularea acestor zboruri.
Regretăm neplăcerile cauzate pasagerilor afectați și lucrăm îndeaproape cu companiile aeriene implicate pentru a le oferi asistență pasagerilor și sprijin în organizarea călătoriilor ulterioare."''
Pasagerii se confruntă cu noi probleme de călătorie
Aeronava defectă a fost îndepărtată de pe calea de rulare până ieri seară, dar pasagerii se confruntă cu noi probleme de călătorie în această dimineață în interiorul aeroportului.
În timp ce începe marea escapadă de Crăciun, clienții au apelat la rețelele de socializare pentru a se plânge de întârzierile mari la predarea bagajelor, precum și de așteptarea timp de mai multe ore pe calea de rulare pentru ca avioanele să fie dezghețate.
Aeroportul se confruntă cu o nouă zi de temperaturi scăzute, deoarece mercurul a rămas la -3C până vineri la ora 10.00 dimineața.
Cozi lungi au fost fotografiate la aeroport la ghișeele de bagaje vineri dimineață, în timp ce pasagerii frustrați au declarat că doar câteva dintre benzile disponibile erau operaționale.
Un client a scris pe Twitter: "Ce mizerie totală este @manairport T2. Nou-nouț, dar, evident, gestionat de aceiași idioți ca și înainte, deoarece organizarea este oribilă. Personalul este confuz în ceea ce privește motivul pentru care nu poate deschide benzile și a stat în picioare fără să facă nimic în schimb.
Alți pasageri s-au plâns că au fost blocați la cozi pentru perioade lungi de timp cu copii foarte mici, susținând că nu au avut 'niciun sprijin', conform Daily Mail.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News