Haos și mii de pasageri afectați: Întârzieri semnificative în urma unei „defecțiuni fără precedent” pe aeroportul Paris-Orly

Nicoleta Baciu |
Data publicării:
Haos și mii de pasageri afectați. Întârzieri semnificative în urma unei  defecțiuni fără precedent  pe aeroportul Paris-Orly. Sursa foto: freepik.com
Haos și mii de pasageri afectați. Întârzieri semnificative în urma unei defecțiuni fără precedent pe aeroportul Paris-Orly. Sursa foto: freepik.com

O defecțiune a sistemului de manipulare a bagajelor a provocat întârzieri semnificative la terminalul 4 al aeroportului Paris-Orly,  joi, 3 august.

Sistemul de manipulare a bagajelor din terminalul 4 al aeroportului Paris-Orly a fost defect, joi, 3 august, provocând întârzieri la plecare, în plină perioadă de vacanță de vară. Această defecțiune, sesizată la demararea operațiunilor dimineața devreme nu a fost identificata și, prin urmare, reparată.

„Aproximativ 10.000 de pasageri” care călătoresc pe 40 de zboruri sunt afectați, potrivit managerului aeroportului, Groupe ADP, care a vorbit despre o „defecțiune fără precedent” și a dat asigurări că echipele tehnice muncesc din greu, relatează capital.fr.

„Întrerupere au fost la sistemul de manipulare a bagajelor la Orly 4”, a explicat managerul într-un mesaj pe Twitter, precizând că celelalte terminale din Orly nu au fost afectate.

Terminalul 4 acceptă companii care deservesc țări străine. Dintre „toate zborurile care pleacă de pe Terminalul 4 din această dimineață, multe au întârzieri semnificative, de o oră sau mai mult”, a explicat o sursă din aeroport. „Toate bagajele nu sunt procesate atât de repede pe cât ar trebui, deoarece marea majoritate sunt procesate manual”, a adăugat ea. În consecință, „se depozitează o mulțime de bagaje, cu pasagerii care pleacă fără ele”.

 

O bandă de bagaje nu ar trebuie să blocheze un aeroport francez de importanța Orly

 

Avioanele de la Air Caraïbes și French Bee au fost nevoite să decoleze, joi, 3 august, fără bagaje de cală, a declarat Marc Rochet, liderul acestor companii, referindu-se la o „situație critică”. În ceea ce privește bagajele lăsate la Orly, „vom fi nevoiți să le redirecționăm în 24 de ore, iar deja ne cerem scuze clienților noștri”, a adăugat Rochet.

Chiar dacă toate echipele disponibile sunt mobilizate pentru a înlătura problema și a minimiza perturbările, „o bandă defectă de bagaje nu ar trebuie să blocheze un aeroport francez de importanța Orly”, a mai spus el.

Potrivit managerului ADP, „au fost puse în aplicare soluții privind transferul pe Orly 1, 2 și 3”. „Unele zboruri pot fi transferate și către aeroportul Paris-Charles-de-Gaulle” la nord de Capitală, potrivit managerului.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News



Get it on App Store Get it on Google Play

  TOP STIRI CELE MAI

  Flux de stiri

Vezi cele mai noi stiri

Contact | Politica de confidențialitate | Politica cookies |

Vezi versiune mobil
Vezi versiune tabletă
Vezi versiune desktop

cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel