Potrivit bergamo.corriere.it, evenimentul a avut loc miercuri seară atunci când 23 de români care urmau să urce într-un avion spre Craiova, iar 27 de români spre București, au stat la cozi imense întrucât era deschis doar un punct de trecere prin detectorul de metale și nu au reușit să se îmbarce în avioanele Wizz Air la care aveau biletele.
„La ora 19:00 când am ajuns, era deja o coadă foarte lungă la îmbarcare și pentru trecerea prin detectorul de metale era deschisă o singură intrare, deși 200 de persoane așteptau să fie îmbarcate. Erau trei zboruri spre România, la o distanță de un sfert de oră unul de celălalt, dar nu s-au organizat pentru a face controlul pentru cei care aveau zborul cel mai apropiat, deschizând o nouă intrare sau mutând pasagerii în baza priorității”, a spus un român pentru sursa citată.
„Au preferat să piardă timpul pentru a da jos bagajele, în loc să îmbarce pasagerii”
La zborul ratat s-a adăugat o altă greșeală: „Pasagerii care au pierdut zborul puseseră deja bagajele în cală, care apoi au fost debarcate, provocând astfel și o întârziere a zborului. Compania Wizz Air a preferat să piardă timpul descărcând bagajele, în loc să îmbarce pasagerii rămași în afară. Toate astea s-au întâmplat dintr-o chestiune de principiu, deoarece poarta se închide cu 30 de minute înainte de îmbarcare și pasagerii nu au reușit să se îmbarce din cauza cozii și întârzierii în consecință de la detectorul de metale. Pe scurt, de vină ar fi chiar pasagerii pentru că nu s-au prezentat la timp. Culmea este că au preferat să piardă timpul pentru a da jos bagajele, în loc să îmbarce pasagerii”, mai spune un român.
Întrebat despre incident, compania aeroportuară din Orio, Sacbo, specifică cum, pe baza plângerii, „va urma verificarea punctuală pentru a oferi un răspuns exhaustiv la subiectul reclamației”.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News