„Îți mulțumim că ai apelat la serviciile noastre! Te informăm că între momentul în care ai efectuat plata și încercarea de a emite biletele de avion la compania aeriană, a apărut o diferență de tarif. Din păcate, la companiile low cost nu avem posibilitatea de a bloca locurile în avans, motiv pentru care apar aceste modificări de tarif. Noul preț al biletului este acum 933 euro.
În acest moment poți opta pentru una dintre variantele de mai jos:
-dacă dorești să achiți diferența de tarif de 169 euro pentru cererea de rezervare făcută deja, îți vom trimite un link de plată;
-dacă datele și orarul de călătorie sunt flexibile, putem încerca să găsim un tarif similar cu cel achitat deja pentru o altă dată de călătorie astfel nu vei mai achita nimic în plus;
-îți rambursăm suma achitată pe cardul folosit pentru plată”, acesta este mesajul pe care zeci de români l-au primit după ce au efectuat o achiziționare de bilet.
Mai mulți români au făcut reclamații. Majoritatea dintre ei susțin că nu au avut încotro și au fost nevoiți să scoată mai mulți bani din buzunar pentru bilet, iar alții au renunțat cu totul la călătorie.
Mai multe reclamații sunt în curs de soluționare.
Dacă doriți să fiți notificați direct pe Whats App, atunci când apare o știre importantă, puteți intra pe grupul de Whats App al StiriDiaspora accesând următorul link: https://chat.whatsapp.com/JJePx9Ood2XAgm8wytbimH
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News