Grupul de asigurări Aviva a dezvăluit luni că a fost nevoit să plătească despăgubiri pentru că păsările au perforat o copertină de jacuzzi, pentru o verighetă pierdută sau pentru o alunecare în jacuzzi. De asemenea, asiguratorul susţine că a primit mai multe solicitări de despăgubiri pentru furtul unor instalaţii de jacuzzi din grădini.
"Foarte mulţi oameni au cumpărat instalaţiile de jacuzzi în 2020...pentru a profita de vacanţele petrecute acasă", în timpul carantinelor impuse în contextul pandemiei de coronavirus, a declarat Kelly Whittington, responsabil pentru cererile de despăgubiri pentru proprietăţi la Aviva. "Din păcate, aceasta a condus la tot felul de incidente", a precizat ea.
"Este formidabil că oamenii petrec mult timp la ei acasă, dar îi încurajăm să fie atenţi...Datele noastre arată că orice moment de neatenţie poate provoca un incident supărător", a adăugat Kelly Whittington, care a cerut consumatorilor să pună deoparte uneltele, telefoanele sau bijuteriile preţioase înainte de a plonja în cadă.
Un purtător de cuvânt de la Aviva a recunoscut totuşi că sumele vărsate drept despăgubiri nu sunt importante comparativ cu totalul despăgubirilor acordate de grupul britanic. Comparativ, în 2019, Aviva a plătit despăgubiri în valoare de 33,2 miliarde de lire sterline.
Conform cifrelor publicate la începutul acestei luni, în 2020, profitul net înregistrat de Aviva a crescut cu 9%, până la 2,9 miliarde de lire sterline.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News