Măsurile luate de UBER pentru sprijinirea partenerilor:
Susținerea autorităților de sănătate publică
Avem o echipă disponibilă non‑stop care susține acțiunile legate de epidemie, întreprinse de autoritățile de sănătate publică. Colaborând cu acestea, este posibil să suspendăm temporar conturile pasagerilor sau ale șoferilor parteneri în cazul cărora a fost confirmată contractarea coronavirusului sau care au fost expuși la COVID‑19. De asemenea, ne consultăm cu un epidemiolog pentru a ne asigura că măsurile pe care le adoptăm respectă recomandările medicale.
UBER ajută șoferii și curierii parteneri afectați
Orice șofer sau curier partener diagnosticat cu COVID‑19 sau căruia i se solicită de către o autoritate de sănătate publică să se autoizoleze va primi asistență financiară pe parcursul a până la 14 zile, cât timp îi este suspendat contul. Am ajutat deja șoferii din câteva zone afectate și încercăm să implementăm rapid măsurile în întreaga lume.
Contribuim la menținerea curățeniei în mașini
Am început să le oferim șoferilor dezinfectant pentru a‑i ajuta să își mențină mașinile curate. Stocurile sunt limitate, dar colaborăm cu producători și distribuitori pentru a obține cât se poate de multe produse. Distribuirea produselor va fi făcută cu prioritate către șoferii din orașele în care este mai multă nevoie.
Îți oferim opțiuni pentru livrările de mâncare
Înțelegem că este posibil ca acum să te bazezi mai mult pe livrări de mâncare. Dacă preferi, poți lăsa o notă în aplicația Uber Eats prin care să îi soliciți curierului partener să lase mâncarea la ușă.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News