Sian Armour, din Fife, Scoția, a plecat într-o excursie de cinci stele în Dalaman, Turcia, în luna iulie, dar escapada de lux a fost afectată de pierderea valizei.
La întoarcere, cercetătoarea a petrecut săptămâni întregi sunând continuu la Jet2.com și chiar i-a trimis un mesaj pe Twitter directorului executiv. Cu toate acestea, nu a existat niciun semn de bagaj.
"Renunțasem la bagajul meu, așa că atunci când a apărut luni la ușa mea am fost neîncrezătoare", a declarat ea pentru BBC.
Jet2.com a declarat că bagajul a apărut pe aeroportul din Edinburgh și că nu știu ce s-a întâmplat cu el - deși etichetele arătau că fusese într-o călătorie proprie în Germania, vizitând Munchen via Frankfurt.
Femeia a trebuit să cumpere haine noi în vacanță
Deși, bineînțeles, mai bine mai târziu decât niciodată, răul a fost făcut în vacanță, unde Sian a trebuit să cumpere haine nepotrivite de la o piață pentru a le purta pe durata șederii lor.
Femeia de 42 de ani a declarat: "Nu am avut timp să mă gândesc la asta: Când ne-am dat seama că îmi lipseau bagajele, reprezentantul m-a urcat într-un taxi până la o piață foarte ieftină și mi-a spus să nu cheltuiesc mai mult de 100 de lire sterline.
Nu existau pantofi de mărimea mea, așa că a trebuit să port flip flop-uri și pantofi de jeleu care erau amândoi cu două numere mai mici. Am ajuns să cumpăr haine de copii pentru a găsi lucruri care să mi se potrivească.
A fost atât de jenant să merg la cină în fiecare seară într-o stațiune de cinci stele, când toate doamnele purtau rochii și tocuri, iar eu aveam o vestă și flip flop-uri, a fost absolut groaznic."
Jet2.com a fost de acord să plătească o compensație pentru a acoperi costul articolelor
Jet2.com a fost de acord să plătească o compensație de 1.436 de lire sterline pentru a acoperi costul articolelor de înlocuire, deși Sian consideră că acest lucru nu compensează impactul pe care l-a avut asupra vacanței sale.
Ea a spus: "Am petrecut în total trei zile în mall-uri și piețe cumpărând haine și cremă de soare și toate lucrurile de care aveam nevoie, când ar fi trebuit să fiu la piscină. Am fost dezamăgită de situație, dar am încercat să nu le arăt asta soțului și fiicei mele."
O excursie rezervată în prealabil de-a lungul unui defileu până la o cascadă a fost, de asemenea, mai puțin ideală.
"Ne-au spus că avem nevoie de pantofi de apă pentru excursie, așa că am cumpărat unii în Marea Britanie pentru a-i lua", a explicat ea.
"Erau în valiza mea. Am fost sfătuiți să nu purtăm flip flop-uri, așa că atunci am cumpărat pantofi de jeleu de acolo, dar aveau doar mărimea șase, iar eu port mărimea opt. Mă simțeam foarte inconfortabil în ei, iar tălpile erau atât de subțiri încât simțeam fiecare piatră peste care treceam".
Un purtător de cuvânt al Jet2.com a declarat pentru BBC: "Echipele noastre fac întotdeauna tot ce pot pentru a avea grijă de clienți și am continuat să o ajutăm pe doamna Armour. Putem confirma că doamna Armour a fost acum reunită cu bagajele sale.", conform Ladbible.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News