Ioana Krekan, manager Activare şi Facturare Enel, a explicat care sunt noile modificări aduse facturii de curent, începând cu luna aprilie, și cum se aplică exact noua schemă de compensare a prețurilor.
"Noua schemă de sprijin constă în plafonarea prețului la energie electrică. Sunt o serie de condiții de îndeplinit. Avem trei categorii de clienți. Prima categorie de clienți este cea care are un consum de curent între 0 și 100 kWh, iar pentru aceștia prețul se plafonează la 0,68 lei/kWh. Pentru a doua categorie, clienții care au un consum lunar între 100 și 300 kWh, prețul se plafonează la 0,8 lei/kWh. A treia categorie sunt clienții unde consumul depășește 300 kWh, aici prețul pe care-l plătesc este alcătuit din componenta de achiziție a energiei electrice și componenta de furnizare", spune managerul Enel.
Cum se face încadrarea pe categorie
Ceea ce este important să știm, în calitate de client, este că această încadrare pe categorii se face în baza istoricului de consum pe care l-am avut anul trecut. Enel Energie și Enel Energie Muntenia au calculat consumul mediu lunar pe care clienții l-au avut anul trecut și în funcție de acest consum i-au încadrat în aceste categorii de plafonare.
Vom observa că, începând din această lună, plicul cu factura conține mult mai multe pagini. Toate aceste informații se regăsesc atașate facturii noastre, unde vom vedea aceste categorii, condițiile de încadrare și alte informații", mai explică Ioana Krekan, manager Activare și Facturare Enel.
VIDEO
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News