Consiliul Local al Sectorului 3 a aprobat, joi, un proiect care vizează construirea unui pod peste râul Dâmboviţa.
Situația controversată este generată de faptul că mai există un pod peste Dâmbovița la doar 1.5 kilometri distanță de cel propus.
Lucrarea are o valoare totală de 11.506.857 lei şi urmează să fie realizată de către societatea Algorithm Residential S3 SRL.
Conform documentaţiei ataşate, proiectul prevede crearea unei legături rutiere între cartierele Ozana/Pallady şi zona Popeşti Leordeni, care presupune construirea unui pod rutier peste râul Dâmboviţa în dreptul străzii Lunca Priporului.
Cum motivează Negoiță necesitatea unui nou pod la doar doi kilometri de altul
"Referindu-ne la podul construit peste râul Dâmboviţa în dreptul străzii Nicolae Teclu, precizăm că acesta preia circulaţia de pe Splaiul Unirii, dar şi circulaţia din oraşul Popeşti-Leordeni, direcţionând-o spre Bd. Theodor Pallady şi spre ieşirea din Bucureşti pe Autostrada A2.
Având în vedere că după darea în folosinţă a acestui pod circulaţia pe Splaiul Unirii a început să se aglomereze şi, în continuarea programului de dezvoltare a infrastructurii rutiere derulat pe raza Sectorului 3, propunem un proiect nou, mult mai amplu, de creare a unei legături rutiere între cartierele Ozana/Pallady şi zona Popeşti Leordeni care presupune construirea unui pod rutier peste râul Dâmboviţa în dreptul străzii Drumul Lunca Priporului", prevede documentul.
Se menţionează că, "în contextul creşterii accentuate a traficului pe aceste artere, cât şi pe reţeaua de drumuri adiacente acestora şi în contextul dezvoltărilor imobiliare accentuate în zonele străbătute de aceste artere, apare imperios necesitatea" realizării unei artere care să permită o circulaţie fluentă.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News