Numărul turiştilor români care au călătorit în Germania în 2022 a depăşit nivelul de până în pandemie

Gabriel Nuță-Stoica |
Data publicării:

Tot mai mulți românii aleg Germania ca destinație de vacanță. 

Turiştii români au înregistrat peste un milion de înnoptări (inclusiv campări) în Germania în anul 2022, depăşind astfel cu aproape 6% nivelul înregistrat în anul 2019, cel mai bun an turistic pentru perioada pre-pandemică.

Potrivit unui comunicat al Organizaţiei Germane pentru Turism, doar trei ţări din regiune au înregistrat creşteri în ceea ce priveşte numărul de înnoptări în Germania în 2022 comparativ cu 2019, respectiv Slovacia, România şi Croaţia.

Anul trecut, românii au avut 1.212.772 înnoptări, iar în anul 2019 au avut 1.146.698 înnoptări în unităţile de cazare din Germania. În topul preferinţelor destinaţiilor externe de călătorie, Germania se clasează pe locul trei pentru români, fiind devansată doar de Italia şi Grecia.

"Germania, ca destinaţie de călătorie, oferă românilor o alternativă sigură, organizată şi calitativă de a-şi petrece vacanţele, cu atât mai mult cu cât în ultimii şase ani s-a clasat pe locul 1 în clasamentul de imagine al Nation Brands Index. În plus, ofertele de călătorie axate pe turismul ecologic şi sustenabil, precum şi accesibilitatea foarte bună sunt extrem de apreciate de români", a explicat Cristian Sallai, directorul Organizaţiei Germane pentru Turism în Bulgaria, Bosnia şi Herţegovina, Croaţia, Muntenegru, România şi Serbia, potrivit Agerpres.

Germania vrea să-şi consolideze statutul de destinaţie culturală numărul unu pentru europenii care călătoresc

 

Cu ajutorul campaniilor de comunicare tematice ale Oficiului Naţional de Turism al Germaniei, pentru anul acesta, Germania îşi propune să-şi consolideze statutul de destinaţie culturală numărul unu pentru europenii care călătoresc din întreaga lume. Astfel, Organizaţia Germană pentru Turism îşi extinde angajamentul de a poziţiona Germania ca o destinaţie sustenabilă, cu o gamă largă de situri incluse în Patrimoniul Mondial UNESCO, care au o valoare inestimabilă la nivel internaţional.

Începând cu luna aprilie, noua campanie globală "51 de Situri Incluse în Patrimoniul Mondial UNESCO" a atras atenţia potenţialilor turişti în Germania către valorile culturale şi peisajele naturale unice, combinate cu o reţea bine dezvoltată de transport public. Cu un total de 51 de situri incluse în Patrimoniul Mondial UNESCO, Germania este numărul trei în lume şi, prin urmare, este una dintre ţările cu cea mai mare densitate de situri naturale şi culturale.

"Cele 51 de situri incluse în Patrimoniul Mondial UNESCO ţintesc mult dincolo de orizontul multiplelor crize pe care le trăim în prezent. Ele reprezintă noile începuturi şi întruchipează ideea unei Europe unite într-un mod unic. Până astăzi, ne putem inspira pentru noi modele din acest spirit special al patrimoniului mondial. Cât despre potenţialii călători în Germania, studiul Destination Brand 2021 demonstrează o legătură strânsă între afinitatea pentru călătoriile durabile şi interesul pentru experienţele culturale. Având în vedere acest lucru, am conceput campania în aşa fel încât să inspire oamenii să experimenteze siturile germane incluse în Patrimoniul Mondial UNESCO cu un comportament de călătorie prietenos cu mediul înconjurător", a declarat Petra Hedorfer, preşedintele Consiliului de administraţie al Organizaţiei Germane pentru Turism.

Campania promovează descoperirea celor 51 de situri ale patrimoniului mondial din cele şapte categorii: "Castele şi palate", "Istorie culturală", "Natura şi grădini", "Cultură industrială", "Arhitectură şi Design", "Biserici şi Mănăstiri" şi "Oraşe istorice".

Elementul central al campaniei sunt cele opt trasee tematice care combină călătoriile sustenabile către siturile de patrimoniu mondial cu experienţele emoţionale pe care le poţi trăi parcurgând aceste trasee şi totodată, inspiraţia turiştilor pentru a-şi planifica sejururi mai lungi. Oferind mai multe puncte de interes tematice de-a lungul traseului, călătorii pot descoperi şi regiuni ale Germaniei care sunt mai puţin frecventate de turişti.

Sugestiile pentru călătoriile de opt până la douăsprezece zile conţin sfaturi detaliate de călătorie, hărţi şi link-uri către experienţe de călătorie durabile de la fiecare microsit. Acestea constituie atât surse de inspiraţie, cât şi ghiduri practice pentru planificarea individuală a călătoriilor. Traseele sunt concepute în aşa fel încât să poată fi parcurse cu uşurinţă şi cu mijloacele de transport în comun.

Organizaţia Germană pentru Turism (DZT) este "asociaţia turistică" naţională a Germaniei, constituită ca parteneriat public-privat cu sediul central în Frankfurt pe Main. Reprezintă destinaţia turistică Germania în numele Ministerului Federal al Economiei şi Energiei (BMWe), fiind sustinută de către acest minister în baza unei decizii a Camerei Deputaţilor din RFG. 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News



Get it on App Store Get it on Google Play

  TOP STIRI CELE MAI

  Flux de stiri

Vezi cele mai noi stiri

Contact | Politica de confidențialitate | Politica cookies |

Vezi versiune mobil
Vezi versiune tabletă
Vezi versiune desktop

cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel