Publicitate
Paul, clientul necăjit, a descris experiența sa la "Happy Bunnies" ca fiind "și cu bune și cu rele" din cauza permisiunii ca animalele de companie să intre în local. Cu toate că a lăudat mâncarea delicioasă și personalul amabil, prezența câinilor a fost o piedică insurmontabilă pentru o recenzie pozitivă.
Cafenea prietenoasă cu câinii, atacată de un client
Cafeneaua a reacționat cu umor și farmec, publicând un răspuns amuzant pe pagina lor de Facebook.
"Nu am atins ținta cu Paul," au afirmat ei. "Întotdeauna am fost prietenoși cu câinii și ne place să ne întâlnim cu membrii blănoși ai familiei dumneavoastră. Cel puțin mâncarea arăta mai bine decât credeai! Ne pare rău Paul, dar suntem cu siguranță încă prietenoși cu câinii."
Postarea de pe Facebook a cafenelei a continuat cu o notă de umor, remarcând că recenzia lui Paul a fost lăsată "pe o platformă publică pentru ca 'fiecare om și câinele său' să citească și a fost postată într-o manieră ușoară." Au subliniat faptul că aceste recenzii pot afecta afacerile mici.
Într-o altă postare, cafeneaua a ținut să clarifice că au împărtășit recenzia pentru că au primit doar două stele, deși consideră că au oferit o experiență de cinci stele. Au adăugat și că întotdeauna au fost prietenoși cu câinii și au anunțat acest lucru în mod clar, având chiar și un semn în afara magazinului.
Utilizatorii rețelelor de socializare au lăudat răspunsul cafenelei, apreciind abordarea lor ușoară și simțul umorului în fața unei recenzii neașteptate. "Abia aștept să vin să vă vizitez și să îmi aduc puiul de blană," a spus un utilizator, subliniind că recenzia lui Paul i-a făcut să știe că cafeneaua este prietenoasă cu câinii.
Cu o notă pawsitivă și un zâmbet, "Happy Bunnies" și-a continuat misiunea de a fi un loc prietenos și deschis tuturor membrilor familiei, fie ei cu două sau patru picioare.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News