O celebră companie aeriană va îmbarca mai întâi pasagerii de la fereastră, pentru a economisi timp

Echipa Stiri Diaspora |
Data actualizării: | Data publicării:
Foto ILUSTRATIV
Foto ILUSTRATIV

Scaunul de la fereastră tocmai a devenit și mai bun în cadrul noii politici testate și verificate a unei companii aeriene.

O companie aeriană americană va începe de săptămâna viitoare să îmbarce mai întâi pasagerii cu locuri la fereastră, în încercarea de a reduce timpul pe care avioanele sale îl petrec la sol. United Airlines a precizat într-o notă internă că va începe noul plan de acordare a locurilor pentru clienții de la clasa economică pe 26 octombrie, scrie Euronews Travel.

Planul - numit WILMA, pentru fereastră, mijloc și culoar - a fost testat în mai multe locații și s-a considerat că reduce cu până la două minute timpul de îmbarcare.

Variante ale metodei WILMA există de mulți ani.

"Acesta repartizează oamenii de-a lungul culoarului avionului, astfel încât mai multe persoane să își poată depozita bagajele în același timp. Acesta este principalul lucru care accelerează procesul de îmbarcare", explică Jason Steffen, profesor asociat de fizică la Universitatea din Nevada, Las Vegas.

După ce a așteptat la o coadă de îmbarcare prea mare, Steffen și-a proiectat propriul model de îmbarcare în urmă cu un deceniu.

Căror pasageri li se va aplica noul plan de îmbarcare?

 

Schimbarea va începe cu pasagerii din cel de-al patrulea grup de îmbarcare.

Clienții de la clasa întâi și clasa business nu vor vedea nicio schimbare în rutina lor. De asemenea, nu există nicio schimbare pentru cei care au privilegii de îmbarcare prioritară, inclusiv pentru călătorii cu dizabilități, copiii neînsoțiți, militarii în activitate și familiile cu copii care au vârsta de până la 2 ani.

United, cu sediul la Chicago, a declarat că atunci când mai mulți clienți se află pe aceeași rezervare la clasa economică, cum ar fi familiile, li se va permite să se îmbarce împreună.

Noua politică va fi utilizată pe zborurile interne și pe unele zboruri internaționale.

Companiile aeriene, în căutarea procesului de îmbarcare perfect


Companiile aeriene au căutat mult timp procesul de îmbarcare perfect. United face schimbări acum pentru că timpul mediu de îmbarcare a crescut cu două minute din 2019.

Remodelarea procesului de îmbarcare a crescut de când companiile aeriene au început să perceapă taxe pentru bagajele înregistrate, în urmă cu mai bine de un deceniu. Aceste taxe încurajează pasagerii să aducă bagaje de mână, care, în general, sunt încă gratuite, cu excepția transportatorilor low-cost, cum ar fi Spirit și Frontier, în SUA.

"Ori de câte ori trebuie să te lupți cu bagajele ridicate deasupra capului, acest lucru va încetini lucrurile", a declarat Steffen.

Companiile aeriene acordă prioritate la îmbarcarea anticipată


Demersul pentru o îmbarcare mai rapidă este complicat și de dorința companiilor aeriene de a vinde îmbarcarea anticipată sau de a o oferi călătorilor programe de fidelizare. 

Abia după ce aceste persoane sunt așezate - în general, aproape de partea din față a avionului - toți ceilalți se pot îmbarca, trecând pe lângă clienții prioritari în drum spre locurile lor din spatele cabinei.

Două minute nu fac o mare diferență pe un zbor transatlantic, dar pe rutele mai scurte și intens circulate - între insulele Hawaii, de exemplu - întârzierile tind să se producă în cascadă, împingând zborurile de la sfârșitul zilei din ce în ce mai mult în urma programului.

Dacă câțiva pasageri zăbovesc în timp ce își depozitează bagajele și își găsesc locul, acest lucru poate face diferența între un zbor la timp sau cu întârziere în statisticile oficiale ale guvernului.

 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News



Get it on App Store Get it on Google Play

  TOP STIRI CELE MAI

  Flux de stiri

Vezi cele mai noi stiri

Contact | Politica de confidențialitate | Politica cookies |

Vezi versiune mobil
Vezi versiune tabletă
Vezi versiune desktop

cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel