Producătorul auto italian Lancia revine în Europa, începând cu Belgia, a anunțat duminică grupul Stellantis, de care aparține. Șase showroom-uri și-au deschis deja porțile în Belgia și Luxemburg.
Începând cu Belgia, apoi Luxemburg și Țările de Jos, marca auto italiană Lancia revine în Europa, ca parte a unui plan strategic pe zece ani. Brandul speră să se impună pe segmentul european high-end.
Dacă Belgia a fost aleasă ca punct de plecare pentru relansarea mărcii, este în principal din cauza atracției pentru stilul auto italian și a potențialului său de vânzări online, a explicat grupul Stellantis, care deține mărcile Jeep, Citroën, Peugeot, Fiat, Opel, Alfa Romeo și Maserati.
Peste zece ani, Lancia plănuiește să introducă trei modele noi pentru a deveni o marcă „dezirabilă, respectată și credibilă” în segmentul premium european, a declarat pentru presa belgiană Luca Napolitano, CEO al Lancia.
Declinul brandului Lancia a început înainte de 2015. După acest an, singurul produs al companiei a fost Lancia Ypsilon, iar vânzările în afara Italiei s-au încheiat în 2017.
Pentru început, Lancia a lansat modelul Ypsilon Cassina, care va fi produs în doar 1906 exemplare. Prețul cu care poate fi achiziționat un astfel de autoturism în ediție limitată pornește de la 40 000 euro. Vor urma să fie apoi produse și autoturisme pentru marea masă a populației.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News