Lois Light, în vârstă de 27 de ani, și partenerul ei Dexter se aflau la începutul acestei luni pe un zbor Tui de la Gatwick la Lanzarote, când doi pasageri scandalagii au fost prinși de echipajul de cabină fumând.
Cuplul a aterizat apoi în Lanzarote, s-a bucurat de o vacanță frumoasă de o săptămână în Insulele Canare și nu s-a gândit la nimic. Asta până în după-amiaza zborului de întoarcere, când au fost chemați de reprezentantul Tui și li s-a spus că li s-a interzis să urce în zborul de întoarcere în Marea Britanie.
Compania aeriană i-a acuzat pe nedrept, împiedicându-i să ajungă acasă
Lois și Dexter au fost acuzați că au fumat în timpul zborului de plecare, cuplul insistând că a fost un caz de confuzie.
Cu toate acestea, compania aeriană a insistat că vor trebui să rezerve un zbor de întoarcere cu o altă companie aeriană dacă vor să se întoarcă acasă.
Turiștii au fost nevoiți să cheltuiască aproape 500 de lire sterline pentru a obține un zbor easyJet, la șapte ore după ora inițială de plecare prevăzută cu Tui.
Lois, o asistentă medicală din Norwich, Norfolk, a declarat: "Ne-a distrus vacanța și ne-a provocat un stres imens de atunci. Este șocant că se poate întâmpla o astfel de greșeală, iar Tui a spus că nu putea face nimic pentru a ne ajuta și părea să nu ne creadă".
Cuplul a depus plângeri la compania de vacanță
După ce s-au întors acasă, cuplul a depus plângeri la compania de vacanță, dar a susținut că Tui și-a menținut inițial decizia. Ei susțin că compania aeriană a continuat să-i acuze pe cei doi că au fumat la bord și că au avut un comportament neadecvat.
"Am încercat să spunem că a fost o încurcătură, dar, inițial, toți cei cu care am vorbit ne-au spus că nu pot face nimic", a spus Lois.
"Ai crede că ar fi putut să se uite la camerele de supraveghere din avion sau să vadă că nu corespundeam descrierii făcute de personal. Eu chiar dormeam în acel moment cu căștile pe urechi, așa că nici măcar nu am știut că s-a întâmplat".
Cuplul a postat despre experiența lor pe Facebook, Tui acceptându-și de atunci responsabilitatea.
Compania aeriană și-a achitat greșeala
Compania aeriană a oferit compensații și a plătit zborul easyJet al cuplului, dar Lois nu crede că este suficient.
Ea a spus: "Ne-au plătit cheltuielile și ne-au oferit câte 500 de lire sterline fiecare - dar nu este suficient. Nu e ca și cum aerul condiționat ar fi fost stricat în hotelul nostru, sau mâncarea ne-a îmbolnăvit - ne-au acuzat pe nedrept de ceva care este un sentiment oribil."
Într-o declarație, un purtător de cuvânt al Tui a declarat: "Ne pare sincer rău pentru calvarul prin care au trecut în călătoria lor spre casă din Lanzarote. Din nefericire, o eroare umană a făcut ca acest cuplu să fie identificat în mod greșit ca pasageri perturbatori după zborul lor.
De atunci, ne-am cerut scuze cuplului și le-am oferit o compensație și am plătit costurile de călătorie, precum și un gest de bunăvoință. Cazurile de acest gen sunt extrem de rare și luăm foarte în serios problemele de securitate. Nu putem decât să ne cerem în continuare scuze pentru această eroare și sperăm că cei doi soți au putut să se bucure în continuare de vacanță înainte de această nefericită încurcătură."
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News