O companie aeriană, dată în judecată de o pasageră, care nu a fost lăsată să zboare fiind „prea grasă”

Nicoleta Baciu |
Data publicării:
O companie aeriană, dată în judecată de o pasageră, care nu a fost lăsată să zboare fiind  prea grasă
O companie aeriană, dată în judecată de o pasageră, care nu a fost lăsată să zboare fiind prea grasă

Qatar Airways a fost dată în judecată de o tânără din Beirut, care nu a fost lăsată să zboare la clasa II, deoarece este „prea grasă”. Acum tânăra a câștigat în instanță.

O stewardesă i-a spus tinerei că nu poate zbura, deoarece este „prea grasă”, relatează influencerița Julia Nehme. Pentru tânără, zborul s-a terminat înainte să înceapă, adică la poartă, deoarece nu încăpea pe locurile din clasa a doua.

Singura opțiune era să cumpere un bilet pentru clasa întâi, deoarece acolo locurile sunt suficient de mari. Influencerița a filmat toată pățania și a distribuit videoul pe Instagram, unde are peste 150.000 de urmăritori.

Julia a vrut inițial să zboare înapoi în Brazilia din Beirut, capitala Libanului, prin Doha, la sfârșitul lunii noiembrie. Cheltuieli suplimentare pentru călătoriile cu taxiul și sejururile la hotel, nu i-au permis să-și cumpere un bilet de clasa I, care ar fi costat 2.900 de euro, așa cum povestește Julia în postarea ei.   

 

Două ore de discuții fără succes, intervine ambasada Braziliei

 

Nehme a refuzat să plătească suma, mai ales că plătise deja 1.000 de euro pentru clasa economică. În timp ce sora și nepotul au plecat spre casă, ea și mama ei au rămas în Beirut. Julia relatează că două ore de discuții cu personalul Qatar Airways au fost fără succes.

„Ce păcat că o companie precum Qatar permite această discriminare. Sunt grasă, dar am aceleași drepturi ca și alți oameni”, a scris influența pe canalul ei de Instagram. În cele din urmă, ambasada Braziliei a organizat un zbor înapoi acasă.

 

Influencerița a dat judecată Qatar Airways, iar instanța i-a dat dreptate

 

Când a ajuns acasă, Nehme a dat în judecată compania aeriană. Și a avut succes: așa cum a anunțat tribunalul din São Paulo, compania aeriană a trebuit să plătească echivalentul a 3.500 de euro, costuri pentru terapia săptămânală. Aceasta este „o măsură adecvată și proporțională pentru a se asigura că evenimentul stresant și traumatizant este depășit”, a declarat  judecătorul Renata Martins de Carvalho.

Compania aeriană a emis de asemenea o declarație despre incident. Aceasta prevede că pasagerii obezi trebuie să achiziționeze un loc la clasa I, din motive de siguranță și pentru confortul tuturor pasagerilor.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News



Get it on App Store Get it on Google Play

  TOP STIRI CELE MAI

  Flux de stiri

Vezi cele mai noi stiri

Contact | Politica de confidențialitate | Politica cookies |

Vezi versiune mobil
Vezi versiune tabletă
Vezi versiune desktop

cloudnxt2
YesMy - smt4.5.3
pixel