Compania a prezentat "The Ford Explorer Men's Only Edition" printr-o reclamă narată de Bryan Cranston, starul din Breaking Bad, și care a fost extrem de apreciată de femei.
Deși inițial părea o mișcare ciudată, mașina a fost proiectată fără multe dintre caracteristicile esențiale dezvoltate de femei, precum încălzirea, ștergătoarele de parbriz, semnalizatoarele, luminile de frână și GPS-ul. Reclama a fost concepută pentru a celebra "rolul semnificativ pe care femeile l-au jucat" în industria auto încă de la începuturile acesteia.
La finalul anunțului, Ford a clarificat că mașina nu este cu adevărat de vânzare și că această campanie este o celebrare a femeilor și a contribuției lor la industria auto.
Compania a subliniat că va evidenția realizările și contribuțiile femeilor inovatoare din trecut și din prezent pe platformele sale online în timpul Lunii Istoriei Femeilor.
Femeile din toată lumea au apreciat proiectul
Reacțiile la această stratagemă de marketing au fost în general pozitive, femeile lăudând Ford pentru recunoașterea impactului lor asupra industriei și pentru modul în care au abordat subiectul în reclamă.
Chiar dacă inițial au fost surprinse de concept, multe femei au apreciat întorsătura ingenioasă și au simțit că aceasta a evidențiat importanța contribuției lor. Comentariile pozitive ale utilizatorilor de pe rețelele sociale au subliniat aprecierea pentru recunoașterea femeilor în domeniul auto și au evidențiat importanța de a recunoaște contribuțiile femeilor în diverse domenii.
Astfel, campania Ford a reușit să atragă atenția asupra importanței femeilor în industria auto și să obțină aprecierea și sprijinul publicului larg pentru această recunoaștere.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News