Postarea recenziilor pentru a critica sau recomanda un local este la modă pe rețelele de socializare. Cu un simplu clic, poți descoperi dacă merită să mergi într-un local sau altul.
„Acesta este un resentiment”, a scris Soy Camarero pe rețeaua de socializare X, fosta Twitter, ratând părerea neobișnuită pe care a găsit-o pe internet.
„Experiența mea este de acum vreo 25 sau 26 de ani, când aceste rețele de socializare încă nu existau, dar încă am un gust amar în gură”, se precizează în recenzie, care are doar o stea din cinci.
Și în istoria lor de un sfert de secol, cuplul, logodit la acea vreme, era pe cale să-și sărbătorească petrecerea de nuntă când au găsit acel loc. „Iubitul meu și cu mine (soțul meu de azi) doream să organizăm petrecerea de nuntă".
„Acele lucruri rămân blocate în memorie”
„Am fost întâmpinați de un „domn”, pe care părea că l-am trezit. Fără să deschidă măcar ușa, domnul ne-a spus că dacă nu avem recomandarea unui client, nu ne servește”, a continuat femeia. După acest prim contact prost, cuplul a decis să nu mai viziteze acest restaurant niciodată.
Potrivit ei, restaurantul a ratat toate evenimentele de familie, pe care le-a făcut în altă locație. „Sper că au schimbat personalul”, încheie femeia, în speranța că noii clienți nu au nevoie de o recomandare ca să intre în restaurant. Publicația are deja aproape 85.000 de vizualizări și tot felul de comentarii.
În timp ce unii înțeleg recenzia, deoarece „acele lucruri rămân blocate în memorie”, alții spun că sunt surprinși că femeia a așteptat atât de mult să facă recenzia. „Doamna așteaptă de 25 de ani ca restaurantul să-și deschidă un cont Google”, a scris un utilizator.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News