Leah Williams, în vârstă de 27 de ani, a zburat recent de la Dusseldorf la Londra cu Eurowings și a informat compania aeriană înainte de călătorie că are o alergie la alune pe viață.
Însă, după ce a întrebat dacă pasagerii pot fi împiedicați să aibă alune la bord, personalul ar fi refuzat, ceea ce înseamnă că a trebuit să ia situația în propriile mâini.
Compania a refuzat să nu vândă alune, deși i-ar fi pus viața în pericol pasagerei
Williams, care lucrează la o firmă de design din Alton, Hampshire, a ajuns să cumpere toate cele 48 de pachete de alune din avion, într-o încercare drastică de a se asigura că nimeni altcineva nu le va deschide în timpul zborului.
Și nici măsurile disperate nu au fost ieftine, deoarece a plătit 3 lire sterline pentru fiecare pachet - aproape 150 de lire sterline în total.
Ea a declarat pentru The Mirror: "Stewardesele s-au uitat la mine ca și cum aș fi fost nebună și au spus: "Dar sunt multe, va trebui să le numărăm pe toate. Iar eu am zis, vă rog să le numărați și le voi plăti pe toate, având în vedere că nu mi-ați lăsat de ales".
Ea a adăugat: "Eurowings ar trebui să le fie rușine pentru modul în care au gestionat această situație și pentru felul în care m-au făcut să mă simt."
De atunci, compania aeriană a răspuns în legătură cu incidentul, susținând că "nu a fost forțată" să cumpere toate alunele de la bord, în ciuda afirmațiilor sale.
Purtătorul de cuvânt Anke Carola Walter a declarat pentru LADbible: "Ne pare foarte rău că zborul cu noi nu a decurs atât de bine cum era planificat și regretăm orice inconvenient pe care acest lucru l-a cauzat lui Leah Williams. Un lucru în avans: Leah Williams nu a fost obligată să cumpere toate pachetele de alune de la bord - dimpotrivă, comisarul nostru de bord a încercat să-i ofere o soluție alternativă, informându-i pe toți pasagerii care stăteau în jurul ei despre alergia lui Leah."
Comunicatul a adăugat: "La început, ea a fost de acord, dar apoi a decis să cumpere în continuare toate pachetele."
Compania aeriană se apără spunând că nu ar putea să elimine toți alergenii de la bord
Purtătorul de cuvânt a susținut că compania aeriană nu a putut elimina toți alergenii potențiali de pe zborurile lor, continuând: "Nu este posibil să se întâmple acest lucru: "Eurowings operează mai mult de 600 de zboruri pe zi, transportând zilnic peste 80.000 de pasageri. Deoarece există multe cauze pentru alergii și intoleranțe, nu este posibil să se excludă posibilitatea prezenței acestora la bordul unui avion.
În general, în timpul zborurilor Eurowings se servesc mese și gustări. În plus, pasagerilor li se permite, de asemenea, să își aducă propria mâncare la bord. Din acest motiv, Eurowings nu poate garanta că aeronava este lipsită de produse alimentare care pot declanșa o reacție alergică, cum ar fi alunele.
În plus, din cauza construcției sale (formă, sistem de aer condiționat, ventilație etc.), nu este posibil să se prevină acumularea de urme de arahide/nuci (de exemplu, reziduuri de la un zbor anterior), în ciuda curățării regulate și minuțioase a aeronavei."
Eurowings a precizat că tehnologia de la bord ar putea reduce anumiți alergeni la bord
Walter a continuat: "Cu toate acestea, filtrele HEPA (filtru de aer cu particule de înaltă eficiență) utilizate la bord pot ajuta pasagerii care suferă de alergii la păr de pisică și praf de casă, de exemplu. Sistemul de filtrare face să circule aerul din cabină, care este apoi suplimentat cu aer exterior."
Comunicatul lung a adăugat, de asemenea, că personalul este pregătit pentru urgențe medicale, în cazul în care se întâmplă cel mai rău scenariu.
"Echipajul nostru de cabină cu pregătire medicală are întotdeauna acces la medicamente pentru a oferi asistență medicală de urgență în cazul unei intoleranțe sau al unui șoc alergic la bord."
Acesta a adăugat: "Recomandăm, de asemenea, să aveți la dumneavoastră orice medicament necesar (medicamente pentru alergii, EpiPen) în bagajul de mână în cazul în care pasagerii suferă de alergii. O persoană care suferă de alergii puternice ar trebui să fie întotdeauna pregătită pentru o astfel de eventualitate și are la ea cel puțin unul, de cele mai multe ori chiar două pixuri cu antialergic, ca măsură preventivă și, de obicei, informează echipajele noastre în consecință."
Femeia, între timp, cere acum rambursarea zborului de la Eurowings.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News