Obiectul de artă fost realizată din rășină fotopolimerică și folosind o tehnologie de imprimare 3D. Este nevoie de un microscop pentru a vedea designul genții, obiectul minuscul măsurând 657 x 222 x 700 micrometri.
"Suficient de îngustă încât să treacă prin urechea unui ac, aceasta este o geantă atât de mică încât vei avea nevoie de un microscop pentru a o vedea", a declarat colectivul de artă din spatele genții.
Colectivul de artă MISCHF, cu sediul în Brooklyn, este cunoscut pentru modelele sale controversate. Printre acestea se numără pantofi care conțin sânge uman, pantofi de sport cu apă sfințită în talpă, un parfum care miroase a WD-40 și cizme roșii uriașe de cauciuc.
De data aceasta, colectivul a decis să ducă trendul genților mici la extrem.
"Există genți de mână mari, genți de mână normale și genți de mână mici, dar acesta este ultimul cuvânt în miniaturizarea genților", a declarat MSCHF într-o postare despre geantă.
Cumpărătorul a primit alături de geantă și un microscop
Geanta este realizată din rășină fotopolimerică și a fost creată cu ajutorul unei tehnologii de imprimare 3D, folosită adesea pentru a realiza modele și structuri mecanice minuscule.
În timp ce era în curs de creare, unele dintre micile mostre de genți trimise pentru a fi analizate de către marcă erau atât de mici încât au fost pierdute de echipa MSCHF, relatează revista Smithsonian.
Dar pierderea ar trebui să fie mai puțin îngrijorătoare pentru proprietarul noii genți, deoarece în achiziție a fost inclus un microscop cu afișaj digital.
Microscoapele cu afișaj digital pot fi cumpărate de la comercianții online și pot avea prețuri cuprinse între 60 și mii de euro. Site-ul de licitații nu a listat prețul microscopului separat de geantă. Ofertele pentru acest obiect au început de la 13.800 de euro.
Declarațiile directorul de creație despre asocierea poșetei cu brandul Louis Vuitton
Geanta are marca designerului de genți de lux Louis Vuitton, dar nu are nicio legătură cu brandul.
În legătură cu utilizarea mărcii Louis Vuitton pe geantă, directorul de creație al MSCHF, Kevin Wiesner, a declarat pentru New York Times la începutul acestei luni că grupul nu a cerut permisiunea mărcii pentru a o folosi. "Suntem adepții școlii "cere iertare, nu permisiune"", a spus el.
MISCHF a soluționat un proces cu Nike în 2021 în legătură cu vânzarea de către aceasta a unor adidași modificați care conțineau o picătură de sânge uman. De asemenea, face apel într-un proces privind marca Vans.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News