O bătrână s-a îmbolnăvit de inimă când a primit o factură de peste 60.000 de euro la apă. Compania i-a trimis flori și scuze

Nicoleta Nicolau |
Data actualizării: | Data publicării:
Freepik.com
Freepik.com

O femeie în vârstă din Campobasso s-a îmbolnăvit după ce a primit o factură de apă de 62.000 de euro, iar o alta, în vârstă de 88 de ani, tot din aceeași regiune, a decedat în ajunul Crăciunului după o factură amețitoare la apă, suma depășind 15.000 de euro.

Caterina Giovinazzo, bătrâna care s-a îmbolnăvit după ce a citit factura de apă pe care o primise nu a supraviețuit. Femeia a decedat în ajunul Crăciunului. Suma facturată depășea 15.000 de euro (15.339 mai exact).

Ulterior, compania - Iren - s-a justificat spunând că a fost vorba de o eroare și că suma primită de bătrână era complet greșită. Bătrâna de 88 de ani s-a zbătut timp de aproape trei săptămâni după ce a fost spitalizată. Din păcate, însă, inima ei a încetat să mai bată definitiv după ce starea ei s-a înrăutățit în ultimele ore ale zilei de 24 decembrie. Disperate, rudele femeii cer acum adevărul și, mai presus de toate, dreptate.

După cum s-a anunțat anterior, compania și-a recunoscut eroarea în cazul facturilor, dar până atunci răul fusese deja făcut. Bătrâna ar fi început să se simtă rău după ce nora ei i-a citit datele de facturare pentru perioada august-octombrie a acestui an.

Ulterior, s-a descoperit că consumul de apă al victimei în propria locuință nu se apropia nici pe departe de această cifră. Consumul maxim era de doar câțiva metri cubi, mai exact 55 de euro.

Nu este exclus, deocamdată, ca rudele sale să ia măsuri legale.

O femeie s-a îmbolnăvit, după o factură de aproape 70.000 de euro; compania responsabilă i-a trimis flori și scuze

 

 

O situație similară  pățit o altă femeie în vârstă din Campobasso. Și ea s-a îmbolnăvit după ce a primit o factură de apă de 62.000 de euro. Grim, compania care gestionează serviciul de apă din Molise, i-a trimis o felicitare prin care îi urează însănătoșire grabnică și scuze din partea companiei, însoțită de un buchet de flori. 

Suma care trebuia plătită în factură s-a datorat în mod clar unei erori de transcriere, iar acesta a dorit să o liniștească pe bătrână, explicându-i că suma a fost rezultatul unei erori umane. Cu toate acestea, femeia în vârstă, care avea deja o afecțiune cardiacă, s-a simțit rău de îndată ce a citit cifra de pe factură.

După ce a fost internată la spital, aceasta s-a adresat avocatului său, care a anunțat că va iniția o acțiune în justiție. Grim și-a cerut scuze pentru ceea ce i s-a întâmplat bătrânei și a precizat că eroarea s-a datorat unei facturi incorecte, cauzată de o citire inexactă. Odată cu sosirea contoarelor inteligente, au asigurat-o pe bătrâna din companie, acest tip de probleme vor fi cu siguranță depășite.

Salvată de personalul medical, femeia a primit acum un buchet de flori din partea companiei de apă Grim, care i-a urat însănătoșire grabnică. Incidentul care a costat-o scump pe bătrână a avut loc în urmă cu câteva zile, când a primit factura de apă. La citirea cifrei de pe factură, femeia s-a simțit imediat rău și a fost trimisă în grija personalului medical, care s-a deplasat imediat la domiciliul ei.

Imediat după ce i s-a făcut rău, femeia și familia ei s-au sfătuit cu un avocat și au anunțat că vor acționa în justiție. Managerul Grim a contactat-o apoi telefonic pe bătrână pentru a-i explica greșeala, asigurându-se, de asemenea, că întregul personal i-a trimis un buchet de flori pentru a-i ura însănătoșire grabnică.

 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News



Get it on App Store Get it on Google Play

  TOP STIRI CELE MAI

  Flux de stiri

Vezi cele mai noi stiri

Contact | Politica de confidențialitate | Politica cookies |

Vezi versiune mobil
Vezi versiune tabletă
Vezi versiune desktop

cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel